LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eigen keuze
Eigen keuze
Volgens mij moet je gewoon bewust zijn van wat voor auto je koopt. Als je een nette, redelijk jonge auto wil maar daar niet teveel geld wil uitgeven, dan kom je al snel bij bedrijven zoals van der Steen terecht. Alle waar is immers naar z'n geld, ze gaan voor weinig marge en snelle verkoop, zonder al te veel poespas. Als je 100% zekerheid wil, dan moet je meer geld uitgeven en een auto bij een dealer, maar daar betaal je dan ook weer een stuk meer voor. Ik heb persoonlijk de keuze gemaakt hier een auto te kopen omdat deze manier wel aanstaat. Er kan natuurlijk wat aan mankeren, maar dat is mijn eigen risico.
-
Re: Eigen keuze
de particuliere markt is vaak veel interessanter
men hoeft vaak geen bakken me geld te verdienen op de verkoop, men wil van de auto af, de verkoop is niet de bron van inkomsten, is bij handelaren wel zo
particulier is wat mij betreft minstens zo betrouwbaar als een handelaar
maar ook hier geld , pas op met wie je in zee gaat, maar je kunt meestal op je klompen wel aanvoelen of een wagen ok is of niet
garantie heb je niet, maar dat heb je als het puntje bij paaltje komt bij dealers ook amper - en daar betaal je an nog eens vooor - en bij handelaren ook niet
men hoeft vaak geen bakken me geld te verdienen op de verkoop, men wil van de auto af, de verkoop is niet de bron van inkomsten, is bij handelaren wel zo
particulier is wat mij betreft minstens zo betrouwbaar als een handelaar
maar ook hier geld , pas op met wie je in zee gaat, maar je kunt meestal op je klompen wel aanvoelen of een wagen ok is of niet
garantie heb je niet, maar dat heb je als het puntje bij paaltje komt bij dealers ook amper - en daar betaal je an nog eens vooor - en bij handelaren ook niet