LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Electronisch defect gashuis (storing motor management)

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
wimvolvov70

Electronisch defect gashuis (storing motor management)

Ongelezen bericht door wimvolvov70 »

Hallo wie kan mij helpen met mij probleem. ik heb een storing in het motor management en bij volvo zeggen ze dat het het gashuis van 800 euro moet zijn maar vorige keer is de electronische gaspendaal ook al vernieuwd en dat hielp ook al niet ik heb het vermoeden dat ze maar wat proberen en ze zeggen ook dat bijna nooit voorkomt. Wie heeft ook hier problemen mee gehad? het is een volvo v70 van bj 2000 benzine uitvoering.

D1RK

Re: Electronisch defect gashuis (storing motor management)

Ongelezen bericht door D1RK »

www.problemcar.nl en naast particulieren zie je wat andere monteurs ook weten...
voor elk merk een goed antwoord, en ik geloof nooit dat het zo snel stuk gaat, vermoedelijk iets anders dus kijk op die site.

Fuseekogel

Ongelezen bericht door Fuseekogel »

Bekend probleem, lees deze topic maar eens door;

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... asklephuis

wimvolvov70

Ongelezen bericht door wimvolvov70 »

bedankt voor jullie reactie weten jullie toevallig ook of ze nu al bezig zijn met een beter gasklep te maken ik had ergens dus gelezen een witte stikker is de orgineel en een gele de vervangende nieuwe maar die schijnt ook niet veel beter te zijn. Zullen ze nu nog steeds proberen een betere te maken of laten ze de volvo rijders gewoon doorsukkelen met dit probleem?

Gesloten