LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ENORME ERGENIS

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
dens

ENORME ERGENIS

Ongelezen bericht door dens »

Ik moet toch even mijn ergenis hier kwijt:

Gisteren kwam ik bij mijn auto aan, zat er een vette schade op de rechterachterdeur. Had iemand dus een deur tegenaan gegooid. Hier kan ik me toch zo aan ergeren. Ik ben zuinig op mijn auto, maar blijkbaar zijn er mensen die het werkelijk niets interesseert als ze de auto van een ander beschadigen. Kan best gebeuren maar doe dan op z'n minst een briefje met je telefoonnummer onder de ruitenwisser of bel even aan als je weet van wie de auto is!! En je maakt mij niet wijs dat hij/zij dit niet gemerkt heeft. :cry: :cry:

Notebook

Re: ENORME ERGENIS

Ongelezen bericht door Notebook »

Dat heb ik dus g@$%er ook gehad ja. De hele deur moest overgespoten worden, dat kostte mij maar een klein beetje eigen risico, mar daar gaat het niet om, de verzekering moest flink in de buidel tasten, metallic is niet zo goedkoop. Als je iemand per ongeluk schade berokkent, dan is het toch NORMAAL dat je even laat weten dat jij het hebt gedaan. Ze hadden met parkeren mijn auto over het hoofd gezien vermoedelijk, en zijn toen gewoon weg gereden. Ik snap jouw ergenis volkomen, en die is ook zeer terecht ! Wat ik wel mooi vind, is dat ze bij de garage een aparaatje gebruiken die de kleur exact kan "lezen". De auto is al twee jaar oud, dus de lak is niet meer exact als toen hij was. Je ziet echt geen kleurverschil. Heeft niets met de ergenis an sich te maken, maar ik blijf me erover verbazen hoe dat apparaatje werkt.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Nieuwe auto binnen drie weken twee keer beschadigd. Schade was €1760. Uiteraard geen briefjes achter de ruitenwisser. Groeten, A.M.G. :evil:

dens

Ik parkeer mijn auto altijd zoveel mogelijk op plekken waar er niemand naast kan staan (of maar aan 1 kant) en liefst zo ruim mogelijk om dit soort dingen te voorkomen. En toch gebeurt het (weer) een keer. Het is ook bij mij helaas ook niet de eerste keer. We willen de auto binnenkort gaan inruilen (is nu 3 jaar oud) dus we laten het maar niet meer repareren maar zullen het dan wel merken bij inruil. Zonde! Hopen dat de nieuwe auto niet zo snel beschadigd wordt als bij AMG....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Grote oorzaak van al die parkeerschade is dat zowat alle parkeerplaatsen in Nederland zijn uitgetekend door een of ander maloot met een mal met afmetingsnormen om maar zoveel mogelijk parkeerplaatsen op de vierkante meter te krijgen.

Het resultaat hiervan is dat je alleen met de allerkleinste autootjes fatsoenlijk kunt parkeren en ook nog in- en uitstappen zonder Houdini te spelen. En als die smalle parkeerplaatsen dan ook nog haaks op een smal "paadje" uitkomen dan levert dat ook nog de nodige ellende op.

Met een kleine middenklasser (Golf, Toledo, Corolla e.d.) sta je meestal al te krap met als gevolg dat mensen die het niet zo nauw nemen of hun wilde kinderen zelfstandig laten in- en uitstappen in no time de naast staande auto bekrast en bedeukt hebben.
En in- en uitparkeren met die smalle paadjes leveren dan weer bumperbeschadigingen op.

Stond laatst bij de VW dealer bij een Touareg. Wat een bakbeest. Had ook als niet overbodige luxe zowel achter als voor parkeersensors.
Maar die helpen niet tegen die smalle plekjes waar de ambtenaartjes ons in denken te proppen.

rat

Ongelezen bericht door rat »

ja en dan zit er een briefje op
en wat staat daar op
er staan zoveel mensen te kijken dus schrijf ik dit briefje :x

en dit is dan mooi k^t

dens

Ja, helaas zijn er ook mensen die een nepbriefjes onder de ruitenwisser doen, misschien zijn die nog wel erger dan diegenen die het zogenaamd niet hebben gemerkt....

En inderdaad zijn bijna ALLE parkeerplekken te smal voor de alsmaar groter wordende auto's .

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

FF een vraagje.
Ben jij "De" Rat? Bekent van ondermeer VOL en FC Forum?

rat

Ongelezen bericht door rat »

yep thats my! :D

Gesloten