LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fiat punto 1.2
-
fiat punto 1.2
Heb deze auto uit 2002 gekocht maar er zit(natuurlijk) geen instructie boekje meer bij, Nu brand erop het dashbord een lampje en kom er maar niet uit wat deze betekend, wie o wie heeft misschien zo,n instructie boekje of een link er naar toe
-
Re: fiat punto 1.2
Misschien dat iemand weet wat het lampje betekent als u een foto online zet?
-
Zou dat wel willen maar heb zelf geen camera het is een rood vierkantje waar een punt vanaf isFleurtjuh666 schreef:Misschien dat iemand weet wat het lampje betekent als u een foto online zet?
Zit er een streepje in het midden?
Zo ja dan is een van de deuren of achterklep niet goed dicht.
Is het een benzinepompje?sephora30 schreef:Zit er een streepje in het midden?
Zo ja, dan moet u zo snel mogelijk tanken.
-
Goh je zou haast denken dat ik blond ben achterklep was niet goed gesloten.
Bedankt WillemLW voor het pdf bestand hoop er weinig gebruik van te hoeven maken
Bedankt WillemLW voor het pdf bestand hoop er weinig gebruik van te hoeven maken
Hoezo bedankt WillemL?????
-
@sephora30 ook namens TS bedankt voor de gouden tipZo ja dan is een van de deuren of achterklep niet goed dicht.
Ja toch
-
Okee okee niet zo zuur aub het was de achterklep maar met die link ben ik zoooooo blij omdat er geen nl-boekje meer bij is vandaarsephora30 schreef:Zo ja dan is een van de deuren of achterklep niet goed dicht.
Effe uitprinten die link, en dan heb je altijd een beschrijving van wat er brandt.berthaatjhu schreef:Okee okee niet zo zuur aub het was de achterklep maar met die link ben ik zoooooo blij omdat er geen nl-boekje meer bij is vandaarsephora30 schreef:Zo ja dan is een van de deuren of achterklep niet goed dicht.
-
Zo blond ben ik dus niet eerder grijs, heb het al op de pc opgeslagen uitprinten van 544 pagina,s dan pas ben je blond als je dat doetciske schreef:Effe uitprinten die link, en dan heb je altijd een beschrijving van wat er brandt.berthaatjhu schreef:Okee okee niet zo zuur aub het was de achterklep maar met die link ben ik zoooooo blij omdat er geen nl-boekje meer bij is vandaarsephora30 schreef:Zo ja dan is een van de deuren of achterklep niet goed dicht.