LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ford focus feel the difference start niet.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
vester71

ford focus feel the difference start niet.

Ongelezen bericht door vester71 »

Mijn ford focus van bouwjaar 2006 met 50000km op de teller start niet ,Bij de ford dealer is geconstateerd dat er sluiting zit in de tellerbak-unit.De kosten zijn 650 euro om deze te vervangen.Bij navraag of dit normale slijtage is en dit eventueel niet gedeeltelijk door ford nederland kon worden vergoed werd deze vraag botweg met nee beantwoord door een medewerker van ford nederland.Naar blijkt geeft ford 2 jaar garantie op nieuwe ford. Ik vraag me af of de producten die ford levert wel van goede kwaliteit zijn aangezien er slechts 2 jaar garantie op zit.Voor mij is het duidelijk ,ik koop geen ford meer .Ik lees dat kia tegenwoordig 7 jaar garantie geeft op een nieuwe auto wat bij mij een stuk vertrouwder overkomt.Nu begrijp ik de slogan ook beter ,feel the differece ,Je voelt inderdaad het verschil in je portemonnee.

Veldt01

Re: ford focus feel the difference start niet.

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Kan bij elk merk gebeuren, kun je een enorm drama van maken maar een ruilteller kost ca. 175 Euro (mp of sloperij), en aanpassen naar juist km stand en monteren zal onder de 125 blijven (nog aardig wat geld maar een stuk draagbaarder).

Gesloten