Zijn er mensen die problemen hebben met oplaadbare accu van de easy glider.
De accu van mijn fiets geeft het al op bij 26 km terwijl je er 40 tot 60 km van mag verwachten met normaal gebruik.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gazelle easy glider
Re: gazelle easy glider
Gooi er eens een liter dieselolie in .
donjaa,
als je geen ervaring met het betreffende artikel hebt en dus geen enkele toegevoegde waarde voor de vraagsteller bent, zeg dan niks.
Je reactie slaat TOTAAL nergens op.
als je geen ervaring met het betreffende artikel hebt en dus geen enkele toegevoegde waarde voor de vraagsteller bent, zeg dan niks.
Je reactie slaat TOTAAL nergens op.
Was jouw advies eens voor speelgoed toch
Dat kan ik me van mezelf eigenlijk wel voorstellen, ja.
Maar dan heb ik er waarschijnlijk ook een knipoog bij gezet?
Maar dan heb ik er waarschijnlijk ook een knipoog bij gezet?
Sinds juni 2006 fiets ik op de easy glider. De accu is erg wisselvallig. De ene keer leeg bij 30 km de andere keer bij 50 km. Maar 60 km heb ik nooit gehaald. Het ligt er aan in welke versnelling je fietst. Fiets je in de 8e versnelling wat ik meestal doe, dan is de accu meestal leeg rond de 38 km. Maar fiets je regelmatig in 6 of 7 dan gaat de accu langer mee.
Hiervoor fietste ik op een Batavus Ego. De nieuwe accu was al leeg na 20 km normaal fietsen zonder tegenwind of heuvels en na 5 jaar bij 10 km. Toen heb ik de easy glider gekocht. Voor mij een hele vooruitgang om nu meer dan 30 km te kunnen fietsen!
.
Hiervoor fietste ik op een Batavus Ego. De nieuwe accu was al leeg na 20 km normaal fietsen zonder tegenwind of heuvels en na 5 jaar bij 10 km. Toen heb ik de easy glider gekocht. Voor mij een hele vooruitgang om nu meer dan 30 km te kunnen fietsen!
.