Hallo,
Vanmorgen heb ik naast mijn auto (Peugeot 307 break uit 2002) een stuk van de voorveer gevonden. Deze is vannacht gebroken. Hierna heb ik naar mijn voorveren gekeken en bleek dat beide voorveren zijn doorgebroken. Er zat corrosie op deze veren. De kosten om beide voorveren te laten vervangen 397,- euro bij peugeot. Is het normaal dat deze zomaar kunnen afbreken of kan je dit vergoed krijgen door peugeot nederland? Vandaag heb ik ook gebeld met peugeot nederland die mij vertelde dat de verantwoordelijkheid bij de dealer ligt klopt dit?
Vriendelijke groet,
Ad Kiks
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebroken voorveer Peugeot 307 break
-
Re: Gebroken voorveer Peugeot 307 break
Het is immers een wagen van bijna 7 jaar oud. Dan kan er wel eens wat stuk gaan.
Ik ben blij dat dit niet gebeurd is terwijl u 120 km/uur op de snelweg reed!,
Dan had ik u veel sterkte toegewenst om de wagen veilig tot stilstand te krijgen!,
U heeft een bescherm engeltje op uw schouder gehad wanneer u met deze auto reed, anders waren er ongelukken gebeurd,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Dan had ik u veel sterkte toegewenst om de wagen veilig tot stilstand te krijgen!,
U heeft een bescherm engeltje op uw schouder gehad wanneer u met deze auto reed, anders waren er ongelukken gebeurd,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
dat zoiets een typegoedkeuring kreeg......
Als je Citroën C3 en diverse Fiat' s en andere europesche merken bekijkt zie je dat ze dezelfde leverancier hebben.
Of U deze schade vergoed krijgt is alleen als bij officieel dealer uit coulance, dus iets minder duur.
Als ze tijdens de APK goed kijken hadden ze ter voorkoming schade deze preventief moeten vervangen en dan is het ook voor Uw rekening.
Of U deze schade vergoed krijgt is alleen als bij officieel dealer uit coulance, dus iets minder duur.
Als ze tijdens de APK goed kijken hadden ze ter voorkoming schade deze preventief moeten vervangen en dan is het ook voor Uw rekening.