LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Golf TDI

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
henkbenard

Golf TDI

Ongelezen bericht door henkbenard »

Ik heb een Golt TDI van nog geen drie jaar oud. Bij de km stand van 86000 is de turbo in elkaar gelopen. Omdat de garantietermijn van twee jaar is verlopen heb ik € 600,- aan reparatiekosten moeten betalen.
Volgens Volkswagen had ik in de eerste instantie pech dat dit mij was overkomen. Achteraf en ook door de dealer toegegeven blijkt dat dit probleem geen incident is maar al meerdere malen is voorgekomen.

Zijn er meer mensen die problemen hebben gehad met de turbo.

D1RK

Re: Golf TDI

Ongelezen bericht door D1RK »

Ga naar http://www.problemcar.nl en print dit vaker gevonden probleem uit, vooral die van monteurs uitprinten en niet de particulieren die klagen en je maakt meer kans op Coulance en schrijf hoeveel gelijkwaardige klachten U heeft gevonden en later of U is geholpen.
Alleen als U bij de Officiele VW Dealer komt maakt U goede kans, een Skoda of Seat dealer word nog door de vingers gezien en bij onderhoud elders is het helaas zonde van de postzegels....

Zo word de garantie afgedaan, maar sinds 1 mei 2003 heeft U recht naast de officiele garantie op redelijke levensduur van dit consumenten product en dit onderdeel hoorde normaal langer mee te gaan!
Deze Consumentenwet van 1 mei 2003 kunt U zich op beroepen bij onderhoud bij officiele garage's volgens fabrieksvoorschiften dus met afgestempeld boekje als copy bij sluiten!

Gesloten