LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Greenwheels
Greenwheels
Beste Allen,
heeft iemand van jullie ervaring met greenwheels? Ik heb zelf geen auto en er ook geen echt nodig, maar het lijkt op zich handig om af en toe over een auto te kunnen beschikken. Mijn vraag is dan ook, heeft iemand dit wel eens zo gedaan met greenwheels, en is dit echt zo makkelijk als zij het doen voorkomen?
Alvast dank
Martine
heeft iemand van jullie ervaring met greenwheels? Ik heb zelf geen auto en er ook geen echt nodig, maar het lijkt op zich handig om af en toe over een auto te kunnen beschikken. Mijn vraag is dan ook, heeft iemand dit wel eens zo gedaan met greenwheels, en is dit echt zo makkelijk als zij het doen voorkomen?
Alvast dank
Martine
Re: Greenwheels
Wij gebruiken zakelijk free2go, wat in de praktijk op hetzelfde neerkomt. Dus met een pas een gereserveerde auto openen, die in de buurt geparkeerd staat.martine81 schreef:Beste Allen,
Alvast dank
Martine
De techniek is beproefd, online van te voren eentje reserveren, een pas tegen de lezer achter de voorruit houden waardoor de auto ontgrendeld wordt, sleutel pakken uit het handschoenkastje, en rijden maar. Bij hen is het dan nog zo dat je een extra stap moet doen, door met een pincode de sleutel van de auto te krijgen, maar dat werkt ook prima volgens een van mijn collega's die het prive gebruikt.
Of het voor jouw specifieke situatie de moeite is, en welk abonnement het beste bij je past, is een ander verhaal.
-
Mijn zusje heeft het jaren naar volle tevredenheid gebruikt voordat zij een auto van het werk kreeg (en nu iedere dag parkeerproblemen heeft....).
Het enige nadeel dat ik zie is dat de auto dichtbij waar je woont er niet is en dat je dan verder moet zoeken. Maar of dat een nadeel is hangt af van de momenten dat je die auto wilt gebruiken.
Het enige nadeel dat ik zie is dat de auto dichtbij waar je woont er niet is en dat je dan verder moet zoeken. Maar of dat een nadeel is hangt af van de momenten dat je die auto wilt gebruiken.
Staat 1 standaard op de parkeerplaats achter mijn huis, deze wordt veel gebruikt.
dank allen, ik ga even uitvogelen zoals sjohie zegt of het überhaupt voor mij oplevert. Wel fijn om te horen dat er blijkbaar niemand is met een heel negatieve ervaring.
dank!
Martine
dank!
Martine
-
Hi,
Ik heb het jaren als backup gebruikt voor het openbaar vervoer. Als treinen blaadjes of sneeuw teveel voor de wielen kregen. Fijn ook voor korte ritjes naar Ikea of zo. Ook stationwagon versies hier en daar beschikbaar. Maar langer dan 4 uur? met een grote boog eromheen.
Ik raad aan: Snappcar.nl, voor particulieren die hun auto voor een dag of langer verhuren, vanaf 17,50 euro voor een oude Panda tot 35 euro voor een middenklasser. Verzekerd alles en kost een fractie van Greenwheels. Landelijk ook.
Ik heb wel een vieze smaak aan Greenwheels overgehouden, want ze zijn in staat om een restvordering van 3,61 op te laten lopen tot 110 euro, ook al ben je 14 jaar lid. Interesse in hun klant nihil blijjkbaar....
Groet, Klaas
Ik heb het jaren als backup gebruikt voor het openbaar vervoer. Als treinen blaadjes of sneeuw teveel voor de wielen kregen. Fijn ook voor korte ritjes naar Ikea of zo. Ook stationwagon versies hier en daar beschikbaar. Maar langer dan 4 uur? met een grote boog eromheen.
Ik raad aan: Snappcar.nl, voor particulieren die hun auto voor een dag of langer verhuren, vanaf 17,50 euro voor een oude Panda tot 35 euro voor een middenklasser. Verzekerd alles en kost een fractie van Greenwheels. Landelijk ook.
Ik heb wel een vieze smaak aan Greenwheels overgehouden, want ze zijn in staat om een restvordering van 3,61 op te laten lopen tot 110 euro, ook al ben je 14 jaar lid. Interesse in hun klant nihil blijjkbaar....
Groet, Klaas
Waarom heb je die restvordering dan niet gewoon betaald? Interesse in een bedrijf waar je blijkbaar 14 jaar naar tevredenheid gebruik van hebt gemaakt kennelijk nihil.
-
Waarom 3,61 niet betaald?, omdat ik het niet wist. Ik was verhuisd en mijn verhuisbericht is niet doorgekomen. Zelfs nu nog niet, na een tijd terug telefonisch door te hebben gegeven. Handig, gaat dus 2x mis. Maar dat zegt niks over hun auto's natuurlijk.