Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe Nissan gekocht bij de Nissan dealer en krijg daar te horen dat Nissan een landelijk probleem heeft met het op naam zetten van kentekenbewijzen. Hierdoor kan mijn nieuwe auto niet op mijn naam worden gezet.
Wie weet van dit landelijk probleem en/of heeft ditzelfde probleem?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft Nissan problemen met op naam zetten van nieuwe auto's?
-
Re: Heeft Nissan problemen met op naam zetten van nieuwe auto's?
Wij rijden al 20 jaar Nissan en nog nooit problemen gehad met het op kenteken zetten, neem eens contact op met de importeur en vraag hoe dit precies zit.
Ik werk sinds kort bij een grote Nissan dealer. Klopt idd dat Nissan problemen heeft met het verzenden van de kenteken gegevens. Kan de vinger niet precies achter de zere plek leggen maar heb ook een aantal `nieuwe auto bezitters` moeten teleurstellen met een vertraging van de aflevering. De dealer kan helaas hier niets aan doen.
Je kan voor verdere info misschien idd beter met Nissan Nederland bellen!
Moet wel bekennen dat ik bezorgd ben over de professionaliteit van de nieuwe "europese nissan organisatie". Net nu het Nissan qua modellen voor de wind gaat (Qashqai) verkwanselt het zijn tevredenheids niveau bij klanten!
Je kan voor verdere info misschien idd beter met Nissan Nederland bellen!
Moet wel bekennen dat ik bezorgd ben over de professionaliteit van de nieuwe "europese nissan organisatie". Net nu het Nissan qua modellen voor de wind gaat (Qashqai) verkwanselt het zijn tevredenheids niveau bij klanten!
Het is een nieuw systeem dat door meerdere grote merken en dealers word gebruikt.
op het postkantoor zoals vroeger, stonden ze in de rij, en dat koste veel tijd dus geld.
Ik weet niet of het oude postkantoor methode nog kan, maar vraag eens...
Het probleem is dat de inruil ook meestal word opgehaald voor handel, dus ook daar grote transportkosten als jou oude naar de handel gaat!
Zelf geen probleem met de nieuwe Mitsubishi...
op het postkantoor zoals vroeger, stonden ze in de rij, en dat koste veel tijd dus geld.
Ik weet niet of het oude postkantoor methode nog kan, maar vraag eens...
Het probleem is dat de inruil ook meestal word opgehaald voor handel, dus ook daar grote transportkosten als jou oude naar de handel gaat!
Zelf geen probleem met de nieuwe Mitsubishi...