LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe ik over de zwarte lijst denk

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
omega112

hoe ik over de zwarte lijst denk

Ongelezen bericht door omega112 »

hallo mensen

aangezien er zoveel oneerlijke autobedrijven zijn is het beangstigend

om een auto te kopen . oke dan zijn er weer mensen die zeggen ik koop een auto bij een bovag aangesloten auto bedrijf. maar wie garandeerd je dat je een goede auto meekrijgt ,en garantie word bij heel veel auto bedrijfen ook niet echt serieus genommen .

alles wat ik hier schrijf is uit eigen ervaring 3 op de 10 van de auto bedrijven zijn te vertrouwen. maar de rest die heeft het alleen op je geld gemunt. daarom vind ik dat het goed is om zo een zwarte lijst op te zetten, dan heb je weer mensen ertussen die zeggen ja maar je gaat zo een bedrijf toch niet direckt op de zwarte lijst zetten met omdat je een slechte ervaring hebt met zo een bedrijf . ik vind van wel als ik een auto koop van 5000 euro bijv dan moet die auto tiptop in orde zijn.

en als ik er mee weg rijd en na een paar honderd meter stopt die auto omdat de accu kapot is ,dan voel ik me genaaid als ik het zo mag zeggen. oke het is een accu van 150 euro maar dat hoort niet want die verkoper beweerde dat het een top auto is.daar gaat het om . en dan vind ik dat je je zo een bedrijf op de zwarte lijst mag zeten. als de verkoper eerlijk is en hij meld voor dat je de auto hebt betaalt dat de accu kapot is. dan oke dat is wat anders dan weet je ook wat je koopt

zo een auto bedrijf zou ik dan in een goede lijst zetten . oke ik heb mijn hart weer gelucht.ik kan me gewoon boos maken om de mensen die zeggen ja maar je gaat toch niet zo een bedrijf op de zwarte lijst zetten omdat je een klein mankament hebt gevonden in je auto.( het is immers een tweede handse auto ) ja dag zeg ik dan een tweede handse auto kost ook geld en de verkoper moet eerlijk zijn.en als de koper terug gaat met een probleem dan moet ie beleefd zijn en het probleem proberen oplossen

NAK

Re: hoe ik over de zwarte lijst denk

Ongelezen bericht door NAK »

en als ik er mee weg rijd en na een paar honderd meter stopt die auto omdat de accu kapot is ,dan voel ik me genaaid als ik het zo mag zeggen. oke het is een accu van 150 euro maar dat hoort niet want die verkoper beweerde dat het een top auto is.
Heb je om de NAP gevraagd?
En heb je de auto van binnen en van buiten bekeken?
Heb je om een proefrit gevraagd?

Nee.....? Ligt de schuld dan ook niet een beetje bij je zelf?

omega112

Ongelezen bericht door omega112 »

beste nak ik heb het niet over de mensen die verstand hebben van auto`s

ik heb het over de mensen die er ballen verstand van hebben en die naar de verkoper luisteren en als die verkoper aan het liegen is dan is het niet mijn schuld ja

en hoe haal je het in je hoofd om te zeggen dat het uberhoud mijn schuld is

als jij een video koopt bij de winkel en de verkoper beweert dat ie goed is en blijkt bij thuis aankomst dat ie het niet doet dan is het toch ook niet jouw schuld kom nou

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

alles wat ik hier schrijf is uit eigen ervaring

Je schrijft toch uit EIGEN ervaring????
Of bedoel je daarmee dat je het gehoord hebt???????

Tja, en dan maar schelden op gasten die liegen...........

keurmeester

Ongelezen bericht door keurmeester »

omega 112,
Je had NAK mee moeten nemen, dan was alles goed gegaan!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol:

gjvisser

Ongelezen bericht door gjvisser »

Die mensen die geen verstand van auto's hebben, kunnen toch hun auto laten keuren (aankoopkeuring) bij de dealer of bij de ANWB? Dan weten ze iets meer van de staat van de auto. Kost je wel wat euro's (100 tot 300 euro), maar dan weet je wel meer dan die mooie praatjes van de verkoper...

Gesloten