LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoezo pegeot probemen zie deze site
Re: hoezo pegeot probemen zie deze site
En is Tupperware slecht?
Dacht het niet, tupperware is wel??? Duur.
Maar om alle mlm systemen op 1 grote hoop te gooien is wel een beetje kort door de bocht.
Dacht het niet, tupperware is wel??? Duur.
Maar om alle mlm systemen op 1 grote hoop te gooien is wel een beetje kort door de bocht.
2 maal een 205 gehad, 1 van 4,5 jaar oud -> 6 jaar in gereden en in 1998 1 nieuw gekocht, ook 6 jaar in gereden. Grappig was dat de klacht m.n. vastzittende remklauwen voor de nieuwe (voorkomend bij beide 205's met 11 jaar bouwjaar verschil!) na tot 2 maal inspectie van Peugeot Nederland niet serieus genomen werd. Wel door de dealer overigens. 4 jaar later bij een andere dealer: "de remklauwen moeten vrij gemaakt worden!" Op de vraag mijnerzijds of hun dan ook even contact wilden opnemen met de importeur....werd een beetje verbaasd gekeken, dit omdat de klacht niet verergerd was, en ik zei dat dit normaal was en niet op te lossen was. Ja, de garantie was natuurlijk verlopen, dan probeert de dealer het toch wel weer op te lossen. Uiteraard deze dealer een goede handdruk en nooit meer tot ziens gewenst.
Al met al zeer zijn de 205's zeer goed bevallen.
Al met al zeer zijn de 205's zeer goed bevallen.
Ik heb ook een peugeot 206 GTI gereden.
Nog nooit zo een slechte auto gehad.
Defect motormanagement 4x
nieuwe achterlichten 2x
nieuwe motoropsteunen 1x
achterspoiler van de auto gewaaid bovenop een andere auto 1x
Niet functioneren radio 2x
niet functioneren regensensor 2x
Sevice peugeot garage v/d werf ede middelmatig
Service Peugoet Nederland zeeeeeeer slecht !!!!!
Auto na een jaar weggedaan en snel weer een Toyota gekocht.
1 ding moet ik wel toegeven Peugeot maakt ontzettend mooooie auto's.
Nog nooit zo een slechte auto gehad.
Defect motormanagement 4x
nieuwe achterlichten 2x
nieuwe motoropsteunen 1x
achterspoiler van de auto gewaaid bovenop een andere auto 1x
Niet functioneren radio 2x
niet functioneren regensensor 2x
Sevice peugeot garage v/d werf ede middelmatig
Service Peugoet Nederland zeeeeeeer slecht !!!!!
Auto na een jaar weggedaan en snel weer een Toyota gekocht.
1 ding moet ik wel toegeven Peugeot maakt ontzettend mooooie auto's.
Als je een grote bak rijdt wordt je altijd fatsoenlijker geholpen. Heb ik zelf ook ondervonden. Misschien kennen ze nu persoonlijk bij die garage, anders zou je een test kunnen doen door met een oud peugje naar de zelfde garage te gaan voor een onderhoudsbeurt. Kijken hoe ze je dan behandelen, als een paria durf ik te voorspellen, ze gunnen je geen blik waardig.janlute schreef:Wat een negatief geneuzel over de peugeot ik vind het en zeer fijne auto rijd alweer 3 jaar 607 naar volle tevredenheid en over nefkens niets dan goed altijd correct geholpen
Of loop maar eens met slonzige kleren een showroom in en vervolgens met een knap pak een andere showroom en geniet van het verschil in behandeling. Hoe meer geld ze denken je afhandig te kunnen maken hoe verder ze je kont in kruipen.
Ik rijd nu al even een 206cc en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, al heb ik voor de aankoop echt lopen twijfelen of het systeem dat je dak in de kofferbak drukt wel lang zou blijven functioneren. fantastische auto, ziet er strak uit, en (nog) geen problemen mee gehad.
Rij nu al 1,5 jr in een Peugot 807. Super auto met de kids en die elektrische schuifdeuren. Heb 1 keer problemen met de airco gehad in het buitenland en kon bij iedere Peugot-dealer op garantie-basis terecht. Werd zeer netjes door de Puegot-alarmservice behandeld.
Hierna nooit meer problemen, wel een enkele keer een software-update op initiatief van de dealer.
Hierna nooit meer problemen, wel een enkele keer een software-update op initiatief van de dealer.
Met iedere auto kan je problemen hebben....
De 1 heeft problemen met dit merk, de ander met dat merk......
Je kan geluk hebben, je kan pech hebben....
Mensen vergeten wel eens dat een auto een apparaat is gemaakt door mensen....
En ja, waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden.....
Dat is dus niet alleen bij peugeot, maar bij alle merken.
De 1 heeft problemen met dit merk, de ander met dat merk......
Je kan geluk hebben, je kan pech hebben....
Mensen vergeten wel eens dat een auto een apparaat is gemaakt door mensen....
En ja, waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden.....
Dat is dus niet alleen bij peugeot, maar bij alle merken.
ik rij nu 3jaar 206 aut. wat een pokke automaat is dat
en de dealers in r.dam deugen ook voor geen kant ,zeggen gewoon er mankeert niets aan u auto
de volgende auto wordt echt weer een jap
en de dealers in r.dam deugen ook voor geen kant ,zeggen gewoon er mankeert niets aan u auto
de volgende auto wordt echt weer een jap
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=74188
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=74188
Wat een gezeur. Koop dan een ander merk en/of ga naar een andere dealer. Automerken en dealers genoeg
jij hebt helemaal gelijk Citrofiel, maar ik begrijp het wel. Als je een skippybal koopt en hij is niet goed gooi je hem weg en haal je voor 10 euro een nieuwe. Dat is met een auto (ongeacht het merk) wel anders. Wij hebben 2 maanden geleden een peugeot 206 CC gekocht, en vanaf gisteren weigeren alle meters (kilometerteller, toerenteller, benzine meter, motortemperatuur meter) dienst. Het vervelendste vind ik dat ik niet kan zien hoe hard ik rijd, ze maken het vanmiddag direct, natuurlijk onder garantie, maar je verwacht niet dat je met een auto van 26000 euro al binnen twee maanden problemen hebt. Ik ben benieuwd waar de fout lag. Verder nog geen problemen gehad, al mag het wel wat mooier weer worden. Over de service van de dealer heb ik niets te klagen, vanochtend gebeld en vanmiddag wordt hij gerepareerd. Nu maar hopen dat ik niet geflitst ben door de blauwe brigade.