Geplaatst op 18 Nov 2003 13:46 door
--------------------------------------------------------------------------------
Op 28-06-2002 heb ik een fucus 1600 16 klepper gekocht.
probleem afslaan bij gebruik van airco (vermogensverlies) Bij het intrappen van de koppeling valt hij dan onder het stationairetoerental
waarna de wagen afslaat.
wat dus levensgevaarlijk is.
Dit een keer of 5 in een stadsrit van 20 min.
Na veel heen en weer getrek na 3 maanden een splinternieuwe auto van de dealer gekregen. Daar Ford nederland geen oplossing had en verder ook niet mee werkte.
Ze konden me toen wel melden dat er medio november 2002 een oplossing zou zijn MOOI NIET DUS !!!!!!!!
De auto die ik nu heb heeft minder last van dit alles, als de vorige er zitten dus gradaties in.
Maar gevaarlijk blijft het nog steeds.
(wie zegt dat er nog geen ongelukken of doden zijn gevallen hierdoor?
Maar het probleem op zich is dus al veel langer bekend, en dus schandalig dat er nog steeds geen oplossing voor is.
En voor de mensen die vinden dat we nu aan het zeuren zijn.
STOP UW EIGEN VROUW EN KINDEREN MAAR EENS IN EEN WAGEN DIE ZO REAGEERD !!!!!!!!!!!!!!
M.V.Gr E.Pouwels
Naar boven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik kreeg een nieuwe focus
Re: Ik kreeg een nieuwe focus
Groot gelijk.
kan m d p nog iets van leren.
Laat hij maar een Ford focus kopen krijgt hij wat hij verdient: PROBLEMEN!!!!!!! ha, ha.
kan m d p nog iets van leren.
Laat hij maar een Ford focus kopen krijgt hij wat hij verdient: PROBLEMEN!!!!!!! ha, ha.
Re: Ik kreeg een nieuwe focus
Nu ook al hier onder de naam gast??
Je bent vervelend!!
Je bent vervelend!!