LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik vind wel eerlijk

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Sachamansouri

ik vind wel eerlijk

Ongelezen bericht door Sachamansouri »

ik vind wel eerlijk als mijn probleem opgelost worden.
bedankt.
Laatst gewijzigd door Sachamansouri op 05 jun 2018 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

john18

Re: ik vind wel eerlijk

Ongelezen bericht door john18 »

Ik zou je naam weghalen. Nu weet kwik-fit wie de klokkenluider is. Even topic verwijderen en je naam veranderen. Dan weer posten.

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Oud nieuws. Moet de eerste eerlijk Kwik Fit nog tegenkomen. Er word ook al jaren gewaarschuwd voor deze praktijken.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb niets dan vriendelijkheid en vakmanschap bij een Kwik fit filiaal ondervonden. Dus helemaal geen nepperij of geldklopperij.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

Lady1234 schreef:Ik heb niets dan vriendelijkheid en vakmanschap bij een Kwik fit filiaal ondervonden. Dus helemaal geen nepperij of geldklopperij.
Vriendelijkheid, ja. Vakmanschap, nee. Maar dat komt door te jonge medewerkers die de oude technieken niet geleerd hebben. En dat hoeft ook niet, dat kost een bedrijf alleen maar geld. Systemen/onderdelen vervangen is allemaal veel makkelijker. Repareren is tijdrovend en niet uit te drukken in een KPI. Uiteindelijk maken de de zeemeeuwen alles kapot. Zonde.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Revoked schreef:Uiteindelijk maken de de zeemeeuwen alles kapot. Zonde.
De Zeemeeuwen ?
Dat zal wel garagevaktaal zijn, begrijp er niets meer van.

@- Sacha Mansouri,
Moet de topictitel niet zijn:
Uw bezoek aan mijn Kwikfit filiaal te Nijmegen ?
Laatst gewijzigd door BL2 op 04 jun 2018 01:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

Ah, sorry. Zo worden de interim-managers genoemd. Die trekken wat cijfers recht om hun bonus op te strijken en vliegen weer door naar het volgende bedrijf en laten het vorige bedrijf met de **** zitten. Interimmers zijn niet bijster slim, nooit "hoogopgeleid", doen alles voor geld en begrijpen nooit wat al dat volk op de werkvloer nou eigenlijk doet.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Uitlaten doe ik zelf wel.... en niet de Hond uitlaten maar gewoon van een auto op steuntjes en eronder kruipen...

Banden, ja die zijn bij de plaatselijke garage monteren + balanceren en nieuwe ventielen maar €12,50 en de online banden worden gewoon gemonteerd....
Daarmee is Kwik Fit niet goedkoper en ik hoorde wel eens hier dat je urenlang moet wachten ondanks afspraak op tijd!

Wel zitten er bij deze grote organisatie zowel goede eerlijke vakmensen tussen als vele waarvan ik de woorden niet mag gebruiken omdat het anders vele * worden!
Goedkoper als je dealer, ja maar.... de plaatselijke Turk of Marokaan is vaak nog voordeliger en net zo goed.

En ja, ook uitlijnen kan voor €39,95 op goede apparatuur en met printje erbij... dus echt gedaan en je mag kijken wat ze doen, warm stoken en zweten want het ging niet makkelijk voor dit flut bedragje en dat tijdens hete Ramadan?

Sagittarius

Ongelezen bericht door Sagittarius »

Nadat iemand met mijn wagen tegen een geparkeerde auto was gebotst (vanwege een bericht op het mobieltje), was de kleine garage niet in staat om de wagen uit te lijnen. Uren zijn ze bezig geweest.

Bij de Kwikfit bleek het een fluitje van een cent. Waarschijnlijk door de zware, krachtige apparatuur.
En niet duur.
Even een positieve binnenkomer. :D

Gesloten