LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Import USA CARS CONNECTION

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Jannes22

Import USA CARS CONNECTION

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Hallo,

Op Marktplaats staan een aantal advertenties van www.usa-cars-connection.com. Wie heeft er ervaring met dit bedrijf? Op hun site hebben ze een hoop tekst maar weinig specifieke prijzen en voorbeelden van auto's die al in afgeleverd zijn. De prijzen lijken erg goed maar is het ook betrouwbaar?

Mallemalle

Re: Import USA CARS CONNECTION

Ongelezen bericht door Mallemalle »

iig zijn alle prijzen daar exclusief btw

kweenie wat je zoekt maar een auto met nog geen nl kentelen komen ook nog kosten bij

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik wacht op reacties van mensen die tevreden zijn....

Ziet er wel erg leuk uit, maar een website is leuk en snel gemaakt.

Verder zijn in Amerika nu de prijzen flink gedaald en als ze gelijk hebben zullen andere handelaren volgen.

Verder zul je op dure exclusieve auto's meer voordeel halen dus hoe duurder hier, hoe groter voordeel.

Ik ga nu verder zoeken maar rustig wachten is geen probleem.
Als je de tijd neemt voorkom je oplichters!
Of deze eerlijk zijn moet de tijd leren!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Prijzen komt nog BPM bij. In nederland koop je nu ook auto's voor een appel en een ei.

Jannes22

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Ik snap dat er nog btw en bpm + nog wat overige kosten bijkomen. Toch zal je ook dan nog een stuk goedkoper uit kunnen zijn dan vergelijkbare auto's in Nederland. Het enige wat ik niet kan vinden zijn ervaringen van mensen.

Waarom zou een bedrijf dat zich al sinds 1974 inzet in de automarkt (volgens de website) zich gaan bezighouden met erg goedkope autotjes terwijl je dagelijks bezig bent met dure bolides. Ik beoorder of veroordeel niet, het is alleen wat scheef :)

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Inderdaad. Als je in de autohandel geen website hebt dan kun je het wel vergeten.

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

gaat om de persoon achter het bedrijf,wat dit topic betreft niet bepaald positief en kundig, magoed iedereen mag en kan in nederland een bedrijf beginnen, niks mis mee, en klanten mogen en kunnen bepalen waar ze heen gaan

pietjebell1970

Ongelezen bericht door pietjebell1970 »

Ik heb nog geen ervaring met dit bedrijf, maar de vernoemde prijzen kloppen vrij aardig, in tegenstelling tot de prijzen van veel garages: de klant krijgt veel te hoge importkosten voorgeschoteld. En de aankoopprijzen in de VS zijn momenteel inderdaad een stuk lager.

remco1959

Ongelezen bericht door remco1959 »

Ik ben vandaag bij UCC geweest. Het was wel een eind rijden maar ik kwam aan in Veendam waar de eigenaar kantoor aan huis heeft. Van de voorkant een leuk vrijstaande woning. Ik moest achterom rijden om de auto te kunnen parkeren. Na 3 keer verkeerd te zijn gereden kwam ik op het achterterrein. Wat een groot stuk land! Echt gigantisch. Ik wist even niet of ik goed had gereden. Er liepen ook kippen rond en konijnen renden heen en weer. Er zat een stuk bos bij met een gigantische vijver en een Fries paard :-) Al snel zag ik de achterkant van een zwarte Hummer en wist dat ik goed zat. Ik ben door de eigenaar vriendelijk ontvangen. Een meneer in de 30 met een gigantische hond aan zijn zij en meerdere honden her en der. Ik had nooit zo een grote hond in mijn leven gezien. Ben de naam zelfs vergeten na de shock.
Ik zag ook veel goedkopere auto's staan. Deze stonden in een aparte loods trouwens en ik heb begrepen dat deze voor de export zijn naar Afrika. Ze kopen ze op bij de Toyota , Honda en Suzuki en verschepen deze naar Afrikaanse landen waar veel vraag naar is. Ik had hier ook iets over gelezen en had de kvk ook nagetrokken. UCC is een nevenvestiging zoals ik begreep van de kvk. Het klopt gewoon wel overigens. De eigenaar heeft gewoon meerdere bedrijven. Er stond een Zwarte Hummer. Een ClS 500 en nog een paar Luxe auto's en heel veel Toyota's en Suzuki's in de loods. Het was echt geen zolderkamer bedrijf waar ik was.
Eenmaal binnen ben ik na het drinken van een kop groene thee aan de slag gegaan en heb een opdracht gaplaatst en aanbetaling gedaan. De eigenaar was zeer duidelijk en helder en gaf mij een goed gevoel. ik had ook bij 2 andere bedrijven prijzen opgevraagd. 6500 Euro meer voor dezelfde auto! Mooi niet dus !
Ik ben schilder van beroep en hou niet van gehouwehoer. Ze zijn gewoon eerlijke mensen en de prijzen zijn correct die ze je geven.
Ik zal afloop van alles ook hier posten . Ik heb er een goed gevoel over en heb en alle vertrouwen in.
Ik wil de dienstverlening van UCC zonder meer aan anderen aan bevelen.

pietjebell1970

Ongelezen bericht door pietjebell1970 »

hoeveel een wagen uiteindelijk kost, ligt aan je persoonlijke situatie!
ik betaal geen BPM en krijg de BTW terug. Op hun site staat dat de prijs is voor een auto in de haven! We zijn bij UCC geweest en er een goed en open gesprek gehad. Zaken heb ik nog niet met ze gedaan, maar mijn eerste indruk is goed. Ik heb ook voor een offerte betaald, maar dat moet ik ook bij andere importeurs, dit zijn dan ook geen garages, die de wagens al in Nederland klaar hebben staan!

ff checken

Ongelezen bericht door ff checken »

Als men een auto wil bestellen van ca. 40.000 dollar en niets of zeer weinig hoeft vooruit te betalen... dat doet dus UCC volgens hun site... en UCC zou vervolgens een zeer kleine winst maken, dan hebben ze ieder geval geen verstand van zaken doen.

Pas op met dit bedrijf!

ff checken

Ongelezen bericht door ff checken »

bijzondere klanten hebben ze bij UCC.

schrijver van bovenstaande reactie lijkt me duidelijk.

Gesloten