LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is dit normaal ?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Arnim

Is dit normaal ?

Ongelezen bericht door Arnim »

Op 07.06.2006 heel enthousiast Fabia Equipe Plus Combi 1.4 74kW 16V benzinemotor besteld bij dealer Auto Wolstad B.V.Kraaivenstraat 30 A 5048 AB Tilburg.
Extras: Navi VDO Daton MS 4300, trekhaak, stopcontact in kofferbak, CD-wisselaar, elekt.schuifdak, FX-autogas (Ringtank).
Dealer vermelde bij bestelling dat er wegens grote drukte slechts een fabrieksvakantie van 1 week was, zodat de auto snel geleverd kon worden. Na 1 maand hoorden wij dat de fabriek toch 3 weken gesloten werd. Wat een vertraging ging opleveren. Auto staat nu sinds 15.08.06 op het terrein van dealer, zonder aktivität. Bij vragen naar aktie werd vermeld, dat er geen personeel voor de afhandeling present was. 30.08.06 auto op mijn verzoek (met stagiaire van dealer) naar FX Gas Service gebracht voor inbouw van LPG installatie. Deze was keurig na 3 dagen perfect ingebouwd. Skoda dealer beloofde aan FX Gas Service direct na inbouw kentekenpapieren mee te brengen voor afmelding. Er gebeurde na de inbouw 1 week niets. FX Gas Service belde tijdens deze week 3 keer naar Skoda dealer Auto Wolstad voor verdere afhandeling. Niets gebeurde! Op mijn vraag wat er aan de hand is, werd mij verteld dat er geen personeel voor deze afhandeling was (nog steeds op vakantie ?). Dat ik het Auto dringend nodig heb om mijn zieke oude Vader te bezoeken verandert de zaak niet. Ik was het beu en belde de chef service van Skoda in Leusden. Betreffende persoon belde mij later terug met de vermelding dat auto eind deze, of uiterst volgende week afgeleverd gaat worden. Nu is het de 18.09.2006 en de Auto staat nog steeds op het afgesloten parkerplaats en er gebeurt niets! Deze Dealer verkoopt veel Auto´s na Duitsland voor (Re-Import) en heeft voor en nieuwe kleine Nederlandse Klant geen tijd meer…

Arnim

Re: Is dit normaal ?

Ongelezen bericht door Arnim »

er is een nieuwe Eigenaar, en de Service is nu ***** Plus
groetjes Arnim

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Omdat er niet aan de levertijd word gehouden, ze wisten dat het vakantie periode was, de Koop ONTBINDEN, indien het niet op X oktober geleverd is.

Nooit iets aanbetalen en er zijn meerdere dealers die graag deze auto leveren, en dan zitten zij met een bepaalde uitvoering op gas, die niet iedereen wilde, want ze verkopen meer Diesels...

Na niet leveren kom ik gewoon met ONTBINDING overeenkomst al niet binnen een week alsnog alles rond is!
De door U bestelde uitvoering en kleur is lastig voor hun, dus dan is het wel meestal optijd klaar!

Sometimes

Ongelezen bericht door Sometimes »

D1rk: eerste post is van september vorig jaar...

Gesloten