LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is op gelost

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
huurmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2011 07:26

is op gelost

Ongelezen bericht door huurmans »

probleem is opgelost
Laatst gewijzigd door huurmans op 21 nov 2011 17:30, 3 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: is op gelost

Ongelezen bericht door dhc »

en ik en klacht bij Nissan Nederland neer zou leggen.
Dan zou ik die brief maar door een ander laten schrijven...
Wat een onleesbaar zooitje...

v.d.Heyden
Berichten: 741
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: is op gelost

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Een klacht bij Nissan Nederland heeft geen enkele zin, die is geen partij in deze. Wat wel zin heeft, een klacht indienen bij de BOVAG. Ik zou echter eerst de dealer schriftelijk in gebreke stellen en de kans geven de klachten naar behoren onder garantie te repareren. U kunt in deze brief eventueel melding maken van het feit dat u een kopie van de brief naar de BOVAG heeft gestuurd.

Mocht u er op deze manier alsnog niet uitkomen, dan kunt u altijd nog naar de geschillencommissie van de BOVAG. Overigens, er bestaat geen BOVAG garantie van 3 maanden, BOVAG garantie is altijd 6 maanden.

v.d.Heyden

Gesloten