LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kampeerauto

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gast

kampeerauto

Ongelezen bericht door Gast »

op 3 juni 2004 heb ik ik een kampeerauto gekocht bij Camper Centraal te Houten met 6 maanden Bovag garantie. Tijdens de eerste vacantie bleek dat de toeganngsdeur niet goed sloot.Op 15 september bracht ik een bezoek aan Camper Centraal om e.e.a. te laten repareren, echter waren de benodigde scharnieren niet in voorraad.Tot nu toe,ruim 3 maanden later, is er nogsteeds geen aktie ondernomen door Camper Centraal.Op brieven en e mails wordt niet gereageerd.Per telefoon worden vage beloftes gedaan.Het bemiddelingsbureau van Bovag heeft niets voor mij kunnen bereiken.Conclusie:Camper Centraal een onbetrouwbaar bedrijf.Bovag garantie een wassen neus. :cry:

banjogirl

Re: kampeerauto

Ongelezen bericht door banjogirl »

Heb je jouw probleem al bij Radar of Kassa! (Belbus) aangekaart? Misschien dat ze je daar kunnen helpen, TV-camera's in de winkel/werkplaats doen wonderen!

En de volgende keer misschien gewoon een campertje uit de krant kopen, rechtstreeks van de dan zittende eigenaar? Beetje autokennis is dan wel nodig, heb je geen vrienden of kennissen die met je mee kunnen kijken? Ik heb de mijne destijds (1998) zo gekocht, rijdt als een trein en gaat al zes jaar mee bij mij, is 22 jaar oud! Bij handelaren en dealers zul je mij niet gauw zien, de auto die mijn vriend in 2000 voor 300 GULDEN uit de krant kocht (ook 22 jaar oud!) rijdt nog steeds overal naar toe, goedkoper kun je niet rijden hoor! Wel af en toe je handen vuil maken en héél af en toe een monteur inschakelen, elk jaar weer door de keuring en rijden maar! :D :D :D

Gesloten