LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte linker ruitmotor Fort Focus

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
keg

kapotte linker ruitmotor Fort Focus

Ongelezen bericht door keg »

Ik heb een Fort Focus in 2002 gekocht. Nu was mijn linker ruitenmotor defect. Bij de garage is mij verteld dat dit een kwaal is van de Focus :?: . Kosten ex. montage €302.- Vond ik een vreemde opmerking en erg duur. Heb zelf het hele mechaniek er uit gehaald. Ik heb toen ter controle even naar de koolborsteltjes gekeken er daarna even wat spanning opgezet en hij deed het gewoon. Volgens mij was er alleen een probleem met het aandrukken van de koolborsteltjes.
Ik heb ook bij een paar ander garages nagevraagd of dit vaker voorkwam. De reacties varieerden van: "O, ja hoor", tot "Ik heb er dit jaar ( 2008) al zo'n 7á8 gedaan".
Wie heeft er het zelfde probleem met een ruit motor?

D1RK

Re: kapotte linker ruitmotor Fort Focus

Ongelezen bericht door D1RK »

www.problemcar.nl en je leest dat de koolborstels met type nummer maar enkele Eurotjes kosten!

De garage wil dus graag verdienen en uurloon is leuk...
Zo beperken ze de verliezen op de nieuw verkoop!

De monteurs site hierboven is eerlijker dan de meeste Bovag garages waar ze werken!

keg

Re: kapotte linker ruitmotor Fort Focus

Ongelezen bericht door keg »

Dirk, ik heb mijn best gedaan om op www.problemcar.nl te zoeken waar ik iets over de koolborsteltjes kan lezen maar dat is niet gelukt. Kan jij s.v.p. iets duidelijker aangeven waar het staat? b.v. welke pagina in dit forum. Of misschien heb jij een adres waar ik ze kan kopen. Bedankt.

Gesloten