LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KIA RIO

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
SPE

KIA RIO

Ongelezen bericht door SPE »

Graag zou ik wat meer over KIA RIO willen weten. Ik wil namelijk eentje aanschaffen. Zijn er RIO rijders die wat nuttige tips hebben. Bij voorbaat dank.

Niels

Re: KIA RIO

Ongelezen bericht door Niels »

Kijk eens op www.autoweek.nl en dan bij MyReview. Kun je zien wat gebruikerservaringen zijn. Overigens, buren bij ons in de straat hebben een Rio station en zijn er over te spreken.

Succes.

SPE

Ongelezen bericht door SPE »

Ik ga daar effe kijken. Bedankt voor je tip.

Doggie

Ongelezen bericht door Doggie »

Wij hebben een half jaar gereden in een Kia Rio, mooie auto maar een zeer lage instap zodat dat voor ons problemen gaf.
Ingeruild voor een Kia Carens die een hogere zit heeft en deze..............bevalt echt prima.

resp00117469

Ongelezen bericht door resp00117469 »

sunniva

Ongelezen bericht door sunniva »

hallo
wij hebben al 4 jaar een Kia Rio en we hebben een half jaar goed gereden ermee en de overige 3,5 jaar alleen maar problemen.
Er zit een storing of gebrek ergens in de motor/computer en die kunnen ze niet lokaliseren en wij zijn er echt mee aan nu , bovendien zijn de schokdempers deze week al vervangen tewijl de auto nog maar 4 jaar oud en nog geen 50000 km heb gereden , ik zeg niet dat alle Kia's slecht zijn maar wij hebben alleen de ervaring met de onze!

groeten Sunniva

Salty677

Ongelezen bericht door Salty677 »

Mijn auto heeft 50.000Km gereden in 3,5 jaar. en er is voor de tweede keer nieuwe schokdempers onder gegaan. Het ophangrubber slijt gewoon door waardoor een enorme rammel onstaat en een slechte vering of weggedrag.

Andere auto's die ik heb gehad hadden dat probleem niet, ook niet na 90.000Km.

Volgens dealer en importeur komt dit door de verkeersdrempels?? Waarom deze auto wel en mijn vorige auto's niet?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn er misschien een paar bijgekomen de laatste 3,5 jaar?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

www.autoverbruik.nl kun je raadplegen voor het verbruik van de rio

suc6 met je aankoop!

Gesloten