LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kilometer standen kloppen niet

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
zaagskie

kilometer standen kloppen niet

Ongelezen bericht door zaagskie »

Vorige week zijn wij op zoek geweest naar een auto. Daaruit kwamen we 2 auto's tegen waar we belangstelling voor hadden.
Thuis waren we aan het kijken en zagen we een forum van Tros Radar en hebben dit allemaal eens gelezen. Echt vrolijk werd je hier niet van wat er al zo ter sprake kwam. Wij hadden zoiets zal het allemaal waar zijn wat er wordt geschreven. Volgende dag toch weer alles gelezen en mijn verbazing wekte de 2 auto's waar we belangstelling voor hadden, dat die beide bedrijven met elkaar samenwerken. Auto Gigant Brabant Nieuwkuijk en Regionaal autocentrum A15 Andelst zijn een onderdeel van Car Lease Holland B.V.. Net bij deze 2 bedrijven hadden we belangstelling voor deze 2 auto's. Bij Auto bedrijf Gigant Brabant gebruikt de NAP weblabel. Bij natrekken bij NAP blijkt dat dit bedrijf niet deelneemt aan de NAP autopas. Ik vind dit een GROF SCHANDAAL om dan toch de weblabel te gebruiken. Wij kregen steeds meer argwaan en heb de kilometerstanden nagetrokken bij NAP. De Skoda Otavia bij Gigant Brabant en de VW Jetta bij Regionaal Auto Centrum voldeden niet aan de kilometerstanden wat op de teller staat.
Heb me hier heel erg boos om gemaakt en moet niet kunnen dat je de kilometerstanden terug draait. Het ergste vind ik ook nog dat beide bedrijven een NAP pas uitgeven waar ze niet aan kunnen voldoen.
De 2 auto's staan nog steeds te koop bij deze bedrijven. Mensen laat je niet misleiden door deze bedrijven en check eerst alles goed na voor u daar een auto koopt.
Bekijk de kilometerstanden van de VW auto's bij Regionaal Auto centrum, Dan ziet u dat er meerdere auto's eindigen in de 990....bijv. 172994km. IS DIT TOEVAL?

mario1988

Re: kilometer standen kloppen niet

Ongelezen bericht door mario1988 »

hee hallo heb het zelfde gehad ik heb een golf 4 tdi gekocht en er werd gezegt dat die net 200.000 op de klok had maar bij een reperatie bij de vw dealer bleek de km stand niet te kloppen hij bleek bijna 400.000 op de klok te hebben dus ging ik bij nap controleren en de km stand was terug gedraait en het autobedrijf waar ik de golf heb gekocht jaagt mijn van het terein af wat moet ik nu doen

Gesloten