LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLACHT AUTOBEHEER DANKERS IN HEESCH

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
mar38!

KLACHT AUTOBEHEER DANKERS IN HEESCH

Ongelezen bericht door mar38! »

Mij moet iets van het hart over Autobeheer Dankers in Heesch.
Via autotrader had ik gereageerd op een FORD KA die deze mijnheer tekoop had staan. Telefonisch een afspraak gemaakt om langs te komen.
Zag er interessant uit; bouwjaar 2005 en slechts 32000 km.
Aangezien ik serieus tot zaken wilde komen voordat ik op vakantie ging, voor mijn afspraak nog even gebeld met deze "ietwat norse brabo". Ik wilde nl. zeker weten dat ik niet ruim 80 km zou rijden voor een auto die kwalitatief niet in orde is.
Op mijn vraag of het een kwalitatief goede auto was en ik niet voor verrassing zou komen te staan, antwoorde deze mjinheer dat auto prima in orde was en mij zeker niet tegen zou vallen!
Dus met 2 auto's (inruilauto ging gelijk mee) naar Heesch in bar, bar-slecht weer. Na ruim een uur daar aangekomen, heette de vrouw des huizes ons welkom en de verkoper was druk in het grasveld bezig met zijn zoon op een crossmotor. 1e indruk; Auto zag er netjes uit, maar ik wilde gelijk een proefrit maken.
Na 600 meter begaven de richtingaanwijzers en alarmlichten het. Waarschijnlijk een probleem van een zekering.
Dus wij weer terug naar Dankers. De verkoper nam nu wel de moeite om even het grasveld te verlaten om zich bij ons te voegen.
Toen ik voor de auto ging staan, viel mij ineens op dat de motorkap enigszins scheef was. Een duidelijk gevalletje van een schade-auto! Netjes gerepareerd maar duidelijk met het blote oog waarneembaar.
Toen ik hem daarmee confronteerde, was zijn reactie "meen je dat nou? ja...dat kan ik allemaal niet bijhouden hoor, ik heb wel 150 auto's staan!" Toen zei ik...ik ben wel blond maar kom niet uit een ei! Je hebt auto zelf ingekocht, foto's gemaakt op internet geplaatst. Als ik al zie dat ie schade heeft gehad, moet jij dat als autoverkoper zeker hebben gezien.
Zijn reaktie was...als de auto schade heeft gehad, betekent niet gelijk dat auto niet veilig is.
Daar heeft hij gelijk in! Maar toen ik hem zei, waarom heb je dit vanmorgen niet eerlijk tegen me gezegd, als ik bel om te vragen of het een goede auto is en ik niet voor verrassingen kom te staan? Toen was zijn reactie :als ik tegen iedereen zou zeggen dat het een schade-auto is dan komt er niemand meer! Nou ja zeg!!! Hij laat mij wel ruim 80 km rijden waarschijnlijk in de veronderstelling dat ik het niet zou zien.
Ik zei, deze reaktie en houding boezemt niet al teveel vertrouwen in, begrijpt u dat? Hij zei dat hij dat niet begreep.
Toen ik zei dat we dan niet tot zaken zouden komen, moest ik het maar uitzoeken en hij beende gelijk weg naar het grasveld waar zijn 7-jarige zoon aan het crossen was. Daar lag duidelijk zijn prioriteit!
Geen woord van veronschuldiging is er over zijn lippen gekomen.
Ik kan niets zeggen over de kwaliteit van occassions, maar wel over de Dankers beheer.
Namelijk: BEWUST INFORMATIE ACHTERHOUDEN MAAKT JE VOOR MIJ EEN ONBETROUWBARE DEALER!. Garantie wordt niet verleend!
Verder een onbeschofte schaamteloze houding t.o.v. potentiele klanten.
Hier zijn geen woorden voor!
Waarschijnlijk en helaas geen nieuw verhaal in de autobranche maar wilde het wel gemeld hebben!

dhc

Re: KLACHT AUTOBEHEER DANKERS IN HEESCH

Ongelezen bericht door dhc »

En dan maak je ook nog een apart topic aan waarin je hetzelfde bericht plaatst?
Dubbelop en niet toegestaan.

Je bericht is ook niet echt geloofwaardig.....even lid worden en reageren op een topic van anderhalf jaar oud.....
Wij weten dat je dan een link hebt met het bedrijf.

TS zal je berichtje ook niet lezen: na het plaatsen van het topic niet meer actief......

Gesloten