Graag wil ik weten of er meer mensen zijn van wie de koppelingskabel afbreekt bij Seat Cordoba/Ibiza.
Ik heb een Cordoba uit 1999 en voor de tweede keer in 4 jaar breekt de kabel.
Mijn schoonouders hadden een Ibiza en ja ook deze 2 keer gebroken.
Bij de garage kregen zij doodleuk te horen dat ze nog geluk hadden want er zijn mensen bij wie het al drie keer gebeurd was.
Ik moet nog afwachten hoe dit afgehandeld gaat worden ( het is vanmiddag gebeurd) maar gezien de reactie de vorige keer zullen zij wel met een rekening aankomen, maar mij inziens is het gewoon een fabricage fout van Seat.
Ik hoor dan ook graag of er meer gevallen bekend zijn.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] koppeling Seat cordoba/ibiza
-
mridderhof
Re: koppeling Seat cordoba/ibiza
Mijn auto is nu 5 jaar oud en ook mij is hetzelfde overkomen.
Na 2 jaar is de koppelingskabel gebroken en heb ik alles 3 uur gewacht op wegenwacht, sleepwagen, vervangend vervoer (van Seat Mobiliteitsservice).
En gisteren (3 jaar later) was het dus weer raak. Nu heeft het meer als 3,5 uur geduurd voordat we weer op pad konden.
Wel kregen we toen 50% korting op de kosten van de reparatie.
De auto staat nog bij het sleepbedrijf en moet nog naar de garage.
Helaas niet mijn eigen garage, want de regel is dat de auto naar de dichtsbijzijnde seat-garage toegaat waar je stil bent komen te staan.
Ook ik ben benieuwd hoe het dit keer zal aflopen.
Na 2 jaar is de koppelingskabel gebroken en heb ik alles 3 uur gewacht op wegenwacht, sleepwagen, vervangend vervoer (van Seat Mobiliteitsservice).
En gisteren (3 jaar later) was het dus weer raak. Nu heeft het meer als 3,5 uur geduurd voordat we weer op pad konden.
Wel kregen we toen 50% korting op de kosten van de reparatie.
De auto staat nog bij het sleepbedrijf en moet nog naar de garage.
Helaas niet mijn eigen garage, want de regel is dat de auto naar de dichtsbijzijnde seat-garage toegaat waar je stil bent komen te staan.
Ook ik ben benieuwd hoe het dit keer zal aflopen.