Als je dit leest .Dan denk je wat is er gebeurd dat laatste tijd .
Jaren hebben ze dat bij mij ook geprobeert . Omdat ik altijd zegt niks extra doen zonder mijn toestemming kon ik het voorkomen .
Deze oplichters moeten aan de schandpaal door gewoon de namen te publiceren van deze bedrijven want niet iedereen heeft de kampioen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwaliteit grote beurten zeer mager
Re: Kwaliteit grote beurten zeer mager
De link doet het niet zo . Dan op deze manier
http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pa ... 3089991667
http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pa ... 3089991667
Ik herken de situatie zoals door de ANWB omschreven.
Hoe dat komt?
Ik ben een klant van Nefkens (peugeot) geweest!
Hoe dat komt?
Ik ben een klant van Nefkens (peugeot) geweest!
Een tip voor iedereen; MOTOROLIE is duur. Let dus op het aantal liters dat een dealer in je auto stopt. Wittebrug heeft het bij mij gepresteerd om 15 Liter in mijn golf te stoppen, terwijl er volgens de boekjes maximaal 5 liter in kan.
Zo betaal je dus vele euri's te veel. Weet dit pas sinds kort en het lukt ze geen 2e keer.
LET OP JE OLIEREKENING!!
Zo betaal je dus vele euri's te veel. Weet dit pas sinds kort en het lukt ze geen 2e keer.
LET OP JE OLIEREKENING!!
Je loopt te zeuren Mekker!
Kan toch een keer voorkomen dat ze de oliedrainplug vergeten terug te stoppen tijdens het bijvullen!
Kleinigheidje hou je toch altijd hoor
Kan toch een keer voorkomen dat ze de oliedrainplug vergeten terug te stoppen tijdens het bijvullen!
Kleinigheidje hou je toch altijd hoor
Voor de klant is motorolie duur, voor de garage valt het wel mee,
De garagebedrijven verdienen best aan de grote beurten én auto's,
het is goede handel, in- en verkoop van auto's,
en bij de APK; de 'slager' keurt zijn eigen 'vlees',
Wazige rekeningen zoals 'klein materiaal' en 'gebruik meetapparatuur' duwen de rekening flink omhoog,
Let maar eens op, je leest maar weinig in de media dat er garagebedrijven op de fles gaan, ze weten hun hoofd wel boven 'water' te houden, de klant wil autorijden, en dat mag wat kosten ook...
Dus de klant maar een beetje beduvelen, want de meeste mensen hebben totaal geen verstand wat er achter stuur en contactsleutel gebeurd, 'de garage weet het' wordt er vaak beweerd, en de klant betaald graag € 100 meer voor onderdelen die niet- of onnodig geplaatst zijn,
Controle is er totaal niet, en de klant betaald wel,
Zo zal het wel doorgaan, tot in lengte van jaren.
De garagebedrijven verdienen best aan de grote beurten én auto's,
het is goede handel, in- en verkoop van auto's,
en bij de APK; de 'slager' keurt zijn eigen 'vlees',
Wazige rekeningen zoals 'klein materiaal' en 'gebruik meetapparatuur' duwen de rekening flink omhoog,
Let maar eens op, je leest maar weinig in de media dat er garagebedrijven op de fles gaan, ze weten hun hoofd wel boven 'water' te houden, de klant wil autorijden, en dat mag wat kosten ook...
Dus de klant maar een beetje beduvelen, want de meeste mensen hebben totaal geen verstand wat er achter stuur en contactsleutel gebeurd, 'de garage weet het' wordt er vaak beweerd, en de klant betaald graag € 100 meer voor onderdelen die niet- of onnodig geplaatst zijn,
Controle is er totaal niet, en de klant betaald wel,
Zo zal het wel doorgaan, tot in lengte van jaren.
Waarom is het ineens zo BREED in dit topic??
Wat ANWB over ruitensproeier vloeistof signaleert (op rekening terwijl ik van ten voren het tankje af had gevuld) dat maak ik al jaren mee bij diverse garages van diverse merken. Dit geeft te denken: gewoon oplichterij, een andere kwalificatie heb ik er niet voor.
Als je er wat van zegt dan is het: "O sorry foutje". NEE verd....mme, je probeert me te n a a i e n.
Het is maar een klein bedrag, maar voor de garage is het op jaar basis toch een aardig bedragje. Over heel Nederland een MEGA bedrag.
Moet ik nu bij de volgende beurt alle onderdelen markeren of terugvragen?
Hoe weet ik of er wel syntetische olie in gaat van een goede kwaliteit en niet een of ander 3e rangs mineraal olietje.
Dat ze alle gewone dingen niet doen (bandjes, lampjes, sloten) dat verwacht ik al helemaal niet meer.
Tijd voor incognito garagebezoek door de FIOD?
Parlementaire enquete garagefraude?
Wat ANWB over ruitensproeier vloeistof signaleert (op rekening terwijl ik van ten voren het tankje af had gevuld) dat maak ik al jaren mee bij diverse garages van diverse merken. Dit geeft te denken: gewoon oplichterij, een andere kwalificatie heb ik er niet voor.
Als je er wat van zegt dan is het: "O sorry foutje". NEE verd....mme, je probeert me te n a a i e n.
Het is maar een klein bedrag, maar voor de garage is het op jaar basis toch een aardig bedragje. Over heel Nederland een MEGA bedrag.
Moet ik nu bij de volgende beurt alle onderdelen markeren of terugvragen?
Hoe weet ik of er wel syntetische olie in gaat van een goede kwaliteit en niet een of ander 3e rangs mineraal olietje.
Dat ze alle gewone dingen niet doen (bandjes, lampjes, sloten) dat verwacht ik al helemaal niet meer.
Tijd voor incognito garagebezoek door de FIOD?
Parlementaire enquete garagefraude?