LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mercedes Vito en problemen ABS Systeem
Mercedes Vito en problemen ABS Systeem
IK heb sinds een aantal jaren een Mercedes Vito (nov. 1999). Ik heb hiervan deze week het ABS systeem moeten vervangen wat een kostbare reparatie was. Nu schijnt dit bij dit type wel vaker voor te komen. Dit is ook bekend bij de mercedes garage waar ik de bus gekocht heb. Heeft hier iemand ook ervaring mee? Ik ben nl van mening dat mercedes hier iets aan moet doen als het bv een slechte serie is geweest.
Re: Mercedes Vito en problemen ABS Systeem
Helaas heb ik geen exemplaren van de Duitse autobladen meer voorhanden waarin aandacht aan de VITO werd gegeven, maar wat me nog bijstaat is dat de Vito nu niet als een van de meest betrouwbare auto's in de geschiedenis van het merk bekend staat.
Re: Mercedes Vito en problemen ABS Systeem
Met een Vito van nog geen jaar oud diverse schijnbaar onoplosbare problemen waarvoor Mercedes ook niet bepaald staat te springen om dit voor ons als consument goed op te lossen. Zijn nu al bijna 3 maanden in de weer om dit voor ons tot een goed einde te brengen. We worden er helemaal radeloos van. ][/b]Vraag me dus ernstig af of je met een Vito van 1999 nog iets zult bereiken.