LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn auto is ''gemaakt''

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Louis Scholten

Mijn auto is ''gemaakt''

Ongelezen bericht door Louis Scholten »

Nou zoals ik al eerder schreef over mijn roest vorming is dit nu dankzij de importeur gedeeltelijk verholpen. Er is een nieuwe plastic slang gemonteerd en het is opnieuw aangesmeerd. Ik leesde dat iemand problemen had met zijn airco, ik moet zeggen dat ik dat niet heb als ik mijn airco aanzet. Ook hierin zit de dealer fout, ik zou zeggen importeur aanschrijven.

witte angora

Re: Mijn auto is ''gemaakt''

Ongelezen bericht door witte angora »

Oke, fantastisch, dit is volkomen helder en duidelijk voor degenen die niet weten waar dit over gaat. :wink:

mje

Ongelezen bericht door mje »

@louis scholten
Louis Scholten

Antwoord met een citaat
Bericht Slechte kwaliteit Chevrolet Aveo
Ik vraag mij af of ik de enige ben ik zoveel klachten heeft over mijn 1,5 jr oude Aveo. Vanaf het begin heb ik problemen met deze auto, het begon met een airco die niet werkte. Hij bleek niet goed afgevuld te zijn vanuit de fabriek, dit is door de dealer opgelost. Verder draaide de motor soms op 3 poten, zoals dat heet, na meerdere onderzoeken kon de dealer niets vinden. Uiteindelijk stopte de auto en via de wegenwacht hulp bleek dat de nokkenassensor defect te zijn. Weer naar de dealer. Nu heb ik ernstige roestvorming rondom mijn tankvultuit, ook hier moet weer van alles aan gedaan worden en ben je hem weer een dag kwijt. Toen ben ik wat kritischer gaan kijken rond en onder de auto en dan kom je een uitlaat tegen die aangesmeerd om roest tegen te gaan, dus roest is echt een probleem bij deze auto.
Verder word ik gek van het gekraak in de auto, de dealer zegt hieraan niets te kunnen doen.

Ik ga nu een klacht neer leggen bij Chevrolet Nederland om deze problemen op te lossen.
Nee, na 18 jaar Nissan is dit een teleurstelling geworden, ik dacht dat tegenwoordig
auto's niet meer zo snel gingen roesten.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

witte angora schreef:Oke, fantastisch, dit is volkomen helder en duidelijk voor degenen die niet weten waar dit over gaat. :wink:
TS maakt nu voor ieder antwoord een topic! :oops:

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

tennis schreef:
witte angora schreef:Oke, fantastisch, dit is volkomen helder en duidelijk voor degenen die niet weten waar dit over gaat. :wink:
TS maakt nu voor ieder antwoord een topic! :oops:
:mrgreen: :lol:

Gesloten