LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] misleidende reclame autoverhuur
misleidende reclame autoverhuur
Leuk, een kinderfeestje, zo wordt in de reclameboodschap van Sixt autoverhuur gemeld. Een auto huren voor zo'n dag is erg handig en niet duur suggereert Sixt, slechts € 29,00. Ik heb Sixt gebeld en wat bleek, dit is de prijs per dag wanneer je de auto voor een week huurt. Per dag kost de auto € 93,00. Dat kinderfeestje wordt mij dan iets te duur. Dit is volgens mij zeer misleidende reclame. Met mooie beloftes wordt je gelokt en deze blijken anders te zijn als voorgespiegeld.
Re: misleidende reclame autoverhuur
De beroemde kleine lettertjes dus. Ik dacht ook al: 'dat kan nooit' toen ik die reclame zag voor die dikke BMW-mpv.
Maar waarom zou je uberhaupt zo'n kleine BMW willen huren voor een kinderfeestje? Je kunt dus maar maximaal 4 kinderen meenemen in zo'n ding.
TSja, dat is toch niets nieuws? In iedere reclame zie je de beste variant en wordt de laagste vanaf-prijs genoemd. Niks misleidends aan - dat ding is immers voor die prijs te huur.