LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MISLEIDING DOOR [b]BLEEKER OLDENZAAL[/b]
MISLEIDING DOOR [b]BLEEKER OLDENZAAL[/b]
Auto Bleeker Oldenzaal heeft zijn deuren op 1 september geopend en heeft als actie: BIJ AANKOOP VAN NIEUWE AUTO OF OCCASION UIT DIT FILIAAL EEN GRATIS NAVIGATIESYSTEEM TWV 399 EURO
Op 10 september bij dit bedrijf een occasion gekocht twv ruim 17000 euro en vervolgens wordt mij verteld dat ik geen recht hebt op het gratis navsysteem. De reden van Bleeker Oldenzaal was, dat ik deze occasion had gekocht tijdens een plaastelijke automarkt, mede georganiseerd door AUTO BLEEKER OLDENZAAL.
Mijn inziens moet het niet uitmaken op welke locatie ik deze auto koop.Ik koop toch een occasion bij het bedrijf BLEEKERGROEP OLDENZAAL.Het zou mooi zijn, dat wanneer het bedrijf gevestigd is op straat A, en hij vervolgens deze auto verkoopt op een naastgelegen straat, alle voorwaarden niet meer gelden.
Ook ben ik van mening dat zij op deze advertentie hadden moeten vermelden dat de actie niet van toepassing was, tijdens genoemde markt.
De aanbieding die zij van hun zijde deden was: een bijbetaling van 250 euro.
Naar boven
Op 10 september bij dit bedrijf een occasion gekocht twv ruim 17000 euro en vervolgens wordt mij verteld dat ik geen recht hebt op het gratis navsysteem. De reden van Bleeker Oldenzaal was, dat ik deze occasion had gekocht tijdens een plaastelijke automarkt, mede georganiseerd door AUTO BLEEKER OLDENZAAL.
Mijn inziens moet het niet uitmaken op welke locatie ik deze auto koop.Ik koop toch een occasion bij het bedrijf BLEEKERGROEP OLDENZAAL.Het zou mooi zijn, dat wanneer het bedrijf gevestigd is op straat A, en hij vervolgens deze auto verkoopt op een naastgelegen straat, alle voorwaarden niet meer gelden.
Ook ben ik van mening dat zij op deze advertentie hadden moeten vermelden dat de actie niet van toepassing was, tijdens genoemde markt.
De aanbieding die zij van hun zijde deden was: een bijbetaling van 250 euro.
Naar boven
Re: MISLEIDING DOOR [b]BLEEKER OLDENZAAL[/b]
UIT DIT FILIAAL.
Lijkt me duidelijk toch alhoewel het wel heel raar overkomt
Lijkt me duidelijk toch alhoewel het wel heel raar overkomt
Ik heb de affiche nog eens goed bekeken, en er staat dus niet bij dat er gekocht moest worden UIT het filiaaal. Er staat puur: bij aankoop van een nieuwe auto of occasion..
Das wat anders.
Nu heeft u lijkt mij, wel rechten.
Spreek het bedrijf er maar op aan per brief en meld uw bevindingen.
Komt het vast wel goed
Nu heeft u lijkt mij, wel rechten.
Spreek het bedrijf er maar op aan per brief en meld uw bevindingen.
Komt het vast wel goed
Ik zie op hun site dat er wel een paar clausules zijn.
Is dit niet in uw geval van toepassing??
Is dit niet in uw geval van toepassing??
De clausules zijn: dat de auto niet ouder mag zijn dan 5 jaar.
Mijn occasion is net 1 jaar oud.
Verder lees ik geen voorwaarden...
Mijn occasion is net 1 jaar oud.
Verder lees ik geen voorwaarden...
Of voordelige financiering staat er ook bij
Klopt. Maar daar gaat het niet om. Wij kozen voor de gratis nav systeem. Ik heb nu zelfs een brief van de vestigingsmanager, waarin hij aangeeft dat hij blijft bij zijn standpunt. En hij distansieert zich van verdere onderhandelingen
IK ZOU DE AUTO TERUG BRENGEN EN ZEGGEN DE BALLEN
-
Elwintje, dat is lekker makkelijk gezegd. Want dan zeggen ze: bedankt voor uw geld EN de auto. Dus ik begrijp niet precies wat je ermee bedoelt...