LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] motorslipcursus bij traffic control

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
ingenkay

motorslipcursus bij traffic control

Ongelezen bericht door ingenkay »

Op 29-09 j.l. is mijn vriend bij Traffic Control geweest voor een motor slipcursus. Ik dacht dat het een leuk verjaardagscadeau zou zijn, maar dit bleek een deceptie.

De cursus begon al later (10.30 uur i.p.v. 10.15 uur). De instructeur had niet minder interesse kunnen tonen. Alle motoren op 2 na waren binnen het uur al kapot. Er was zelfs een motor met een klapband, één van de motoren had zulke kapotte remmen, dat alle vloeistof er al uit was gelopen en deze helemaal vast zat en van een andere was de accu helemaal op, deze hebben ze nog geprobeert een aantal keer aan te duwen, zodat er in ieder geval iets gedaan kon worden, maar dit was van korte duur.

Het wegdek was in zo’n embarmelijke staat, dat van slippen geen sprake kon zijn en noem maar op. Peter Caelers heeft met de directeur gesproken en op schrift vastgelegd dat iedereen zijn geld terug zou krijgen, maar tot op de dag van vandaag niets meer gehoord of gezien. Ik heb in de tussentijd al 2 x gebeld en emails gestuurd, maar niets hoor. erg slecht van dit bedrijf.

Het gaat wel om € 203.00, dat is niet niks.

Tevens wordt er gesproken over een dagcursus, maar een cursus die pas om 10.30 uur begint, er 1.5 uur lunchpauze gepland staat en om 16.00 uur weer afgelopen is, is GEEN dagcursus, maar een halve dagcursus.

Ik heb vandaag (16-10-2012)het bedrijf nog maar eens gebeld, maar kreeg van de administratie te horen dat degene die over de terugbetalingen gaat nog niet aanwezig was, hij ging (na stevig aandringen) proberen mij vandaag terug te bellen, het klonk erg twijfelachtig en ik verwacht dan ook GEEN telefoontje, wat mij ook helemaal niets zou verbazen, gezien de profesionaliteit die het bedrijf tot nu toe heeft tentoongesteld.

Ook tijdens de cursus waren er diverse mensen met erg bijzondere verhalen over andere activiteiten die Traffic Control aanbiedt, Tanks die met een klos hout gestart moeten worden, annuleringen om 23.00 de avond vann te voren. Er waren mensen vanuit België die al voor de 3de maal een vrije dag hadden opgenomen voor deze cursus, omdat het telkens niet doorging.

Wij vragen alleen maar ons geld terug, nog niet eens de overig gemaakte kosten, zoals reiskosten (goed 250km) en over vrije dagen maar niet gesproken.

Miepje1

Re: motorslipcursus bij traffic control

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik begrijp dat je je vriend iets leuk cadeau wilde doen en inderdaad, € 203 is niet niks. Maar toch: had je nou niet even kunnen googelen op Traffic Control? Het web staat vól met slechte ervaringen met deze tent.
Had nou gewoon naar een echte rijschool gegaan. Als je wilt kan ik je wel een pb sturen met een heel goed adres.
Nee, ik werk er niet. Maar ik rij wel zelf motor.

Gesloten