Ik lees veel over autoverzekeringen e.d., maar zijn er ook vergelijkingen over motorverzekeringen??
Over het algemeen zijn ze verschrikkelijk duur en de voorwaarden lopen nogal uiteen. Vooral diefstal, sloten e.d..
Ik hoor het wel....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] motorverzekering
Re: motorverzekering
Goeden morgen!
Ik heb een tip voor u , kijk eens op www.oriondirect.nl daar kunt u online een offerte aanvragen , ik heb zelf hier mijn motor verzekert en dit scheelt aanzienlijk omdat ik zelf een hele dag heb rondgebeld naar diversen verzekeraars kwam ik hier op de goedkoopste verzekering uit!
Ik heb zelf pas in juli vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald en in augustus mijn motor verzekerd ik lag me gewoon rot hoeveel ik moet betalen en de service is er prima!
Succes ermee!
Met Vriendelijke groet Janssen
Ik heb een tip voor u , kijk eens op www.oriondirect.nl daar kunt u online een offerte aanvragen , ik heb zelf hier mijn motor verzekert en dit scheelt aanzienlijk omdat ik zelf een hele dag heb rondgebeld naar diversen verzekeraars kwam ik hier op de goedkoopste verzekering uit!
Ik heb zelf pas in juli vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald en in augustus mijn motor verzekerd ik lag me gewoon rot hoeveel ik moet betalen en de service is er prima!
Succes ermee!
Met Vriendelijke groet Janssen
Re: motorverzekering
Ik heb gekeken, maar ze zijn veel duurder. Ik ben nu bij de Univé, maar kan er `s winters niet uit en ze gaan maar tot 70%, terwijl ik door hogere no-claim korting liever minder betaal. Via de vergelijkingspagina ben ik eens bij de Europeese beland maar daar moest ik automatisch betalen en dergelijke. Van dat soort verplichtingen houd ik niet van.