Ik ben verzekerd voor mijn auto bij Netpolis. De verzekering loopt via Netpolis bij Voogd&Voogd.
Nu had ik door een verhuizing een probleem met incasso op mijn rekening. Hierdoor was een maandbedrag pas na aanmaning betaald. De premie van de maand daarop had ik ook maar direct overgemaakt.
Van Netpolis ontving ik echter een 2e aanmaning waarop stond dat mijn auto niet meer verzekerd was en hij afgemeld was bij de RDW.
Telefonisch contact proberen op te nemen maar ik krijg een computer die eerst zegt dat ik 10 cent per minuut moet betalen en vervolgens mij alleen maar doorverwijst naar de website en contact opnemen per e-mail. Ik wil gewoon iemand kunnen spreken!
Van Netpolis krijg ik tot 2 keer toe een zelfde soort standaard bericht dat de betaling bij Voogd&Voogd nog niet binnen is dus mijn auto niet verzekerd is en pas weer verzekerd zou zijn 1 dag na ontvangst van de betaling.
Uiteindelijk heb ik het telefoonnummer van Voogd&Voogd direct gebeld en zij vertelde mij gewoon netjes dat de betaling precies op tijd was en mijn auto helemaal niet afgemeld is bij RDW en hij gewoon doorverzekerd is. De andere betaling van de maand erop was ook gewoon netjes ontvangen.
Kortom: Tussenpartij Netpolis maakt het meer LASTIG dan makkelijk!
Ik zou zeggen, neem nooit een verzekering bij NETPOLIS maar ga gewoon direct bij Voogd&Voogd in zee.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NETPOLIS is niet menselijk
-
johanjpk35
Re: NETPOLIS is niet menselijk
Ja mensen pas op met Netpolis.
Als je een probleem hebt met je verzekering dan kun je ze niet bellen. Tegenwoordig kun je Voogd & Voogd ook niet meer bellen, die bekken je af. Ik zou ook zeker geen zaken doen met Voogd&Voogd, er is een directe relatie tussen voogd&voogd en netpolis.
Als je een probleem hebt met je verzekering dan kun je ze niet bellen. Tegenwoordig kun je Voogd & Voogd ook niet meer bellen, die bekken je af. Ik zou ook zeker geen zaken doen met Voogd&Voogd, er is een directe relatie tussen voogd&voogd en netpolis.
-
Mallemalle
Re: NETPOLIS is niet menselijk
Tis alleen wel lullig, dat welke verzekering je ook afsluit je 9 van de 10 keer toch bij voogd en voogd terecht komt, en dat weet je dan pas achteraf
meestal is er wel wat te regelen btw, zolang je maar contact kunt krijgen
meestal is er wel wat te regelen btw, zolang je maar contact kunt krijgen