LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 sep 2021 14:36
Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen
Om normaal gebruik te kunnen maken van de Nissan Connect app tbv oplaadbeheer e.d. is er een update van de software in de auto nodig. Helaas blijkt Nissan, ook na tientallen progingen emails en aanpassingen niet in staat om deze software daadwerkelijk in de auto te krijgen. Na drie maanden ben ik wel zo'n beetje klaar met dit merk. Geen aanrader dus.
Re: Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen
Je kunt (als het goed is) de update bij een officiële dealer laten doen. Kan je meer informatie delen, want ik kan weinig met beperkte informatie.
Neem contact op met www.bovag.nl/info/auto/klachten of www.juridischloket.nl/ wat je het beste kan doen.
Neem contact op met www.bovag.nl/info/auto/klachten of www.juridischloket.nl/ wat je het beste kan doen.
Re: Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen
Als software niet lukt om te laden is het soms noodzakelijk om de hardware te vernieuwen die al over de vernieuwde sofware beschikt ….
Re: Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen
Lekker terug naar de hoofddealer en daar de auto neerzetten en mag hij het lekker uitzoeken. En lukt dat niet mag ie naar de importeur.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk