| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPELNEDERLAND
-
kilo
OPELNEDERLAND
WIST U DAT OPELNEDERLAND TEGENWOORDIG OPEL AGILA,S OF ANDERE OPEL,S PRODUCEERD WAARVAN DE MOTER MET EEN TOERENTAL 3500 TOEREN NIET GOED LOPEN EN STOTEND ZIJN EEN BRIEF KRIJGT HET ER VAN AFKOMENDE ALS ZIJNDE HET EEN PRODUCTEIGENSCHAP ZOU ZIJN , IK ZOU EEN IEDER DIE EEN OPEL ZOU WILLEN KOPEN ADVIEZEREN
DEZE AUTO,S NIET TE KOPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'DAAR DE OPEL ER GEWOON NIETS MEE DOET EN GEWOON DENKT DAT ZIJ HET ALLEEN RECHT HEBBEN
DEZE AUTO,S NIET TE KOPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'DAAR DE OPEL ER GEWOON NIETS MEE DOET EN GEWOON DENKT DAT ZIJ HET ALLEEN RECHT HEBBEN
-
Gast
Re: OPELNEDERLAND
Doen ze bij Peugeot precies hetzelfde. Ik vind het een schandelige manier van optreden.
Peugeot is dus geen alternatief!
Peugeot is dus geen alternatief!
-
Hoe kan dat nou
Opel Nederland produseerd NIETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSWIST U DAT OPELNEDERLAND TEGENWOORDIG OPEL AGILA,S OF
Die inporteren alleen maar
-
Niels
Gewoon een degelijke, superbetrouwbare Japanner kopen dus....
(ken erg veel slechte ervaringen over Opel, hoewel er, gelukkig voor Opel, ook nog genoeg mensen zijn die WEL tevreden zijn).
-
MJVV
En waar is de Opel Agila op gebaseerd en waar komt ie vandaan?? Juist ja het is eigenlijk een Suzuki Wagon R+ en gemaakt in Japan!!
-
RAV4
Zucht.........
Met "japanner" bedoelt men een auto gemaakt onder Japans management.
Vrijwel alleen Toyota dus.
Met "japanner" bedoelt men een auto gemaakt onder Japans management.
Vrijwel alleen Toyota dus.
klinkt raar maar komt dat stotenderijgedrag bij genoemde toeren niet door de verscherpte MILLieu regels uit Brussel.
Ik zelf rij auto en motor en hoor van motordealers en lees dat ook dat door de verscherpte eissen van brussel motoren in bepaalde toeren gebieden niet goed lopen .
Dit doet de fabrikant om de motor door de keuringseissen te krijgen daar anders hij afgekeurd word.
Hierdoor geven ze de motoren minder benzine en meer lucht .
Hierdoor presteren ze slechter maken minder herrie en stoten in dat toeren gebied minder schadelijke gassen uit.
Neem aan dat dit ook met auto,s gebeurt en ja je moet hem dan eigenlijk laten afstellen als je hem koop t door de dealer daar je auto en motor niet goed loopt in dat gebied en een te arm mengesel krijgt wat weer slecht is voor de motor,levensduur
Dus ga zo door met eissen bij te stellen ,zolang er nog dikke rookwolken uit grote fabrieksschoorstenen opstijgen vind ik dit kolder om de kleine dingen aan te pakken .
Ik zelf rij auto en motor en hoor van motordealers en lees dat ook dat door de verscherpte eissen van brussel motoren in bepaalde toeren gebieden niet goed lopen .
Dit doet de fabrikant om de motor door de keuringseissen te krijgen daar anders hij afgekeurd word.
Hierdoor geven ze de motoren minder benzine en meer lucht .
Hierdoor presteren ze slechter maken minder herrie en stoten in dat toeren gebied minder schadelijke gassen uit.
Neem aan dat dit ook met auto,s gebeurt en ja je moet hem dan eigenlijk laten afstellen als je hem koop t door de dealer daar je auto en motor niet goed loopt in dat gebied en een te arm mengesel krijgt wat weer slecht is voor de motor,levensduur
Dus ga zo door met eissen bij te stellen ,zolang er nog dikke rookwolken uit grote fabrieksschoorstenen opstijgen vind ik dit kolder om de kleine dingen aan te pakken .
-
Gast
nee de suzuki wagon R+ word insamenwerking gemaakt door opel kijk maar in de auto je ziet de bekende onderdelen in het interieur zitten b.v. de blower knop met achteruit verwarming schakelaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekent van opel.
en als ik zou moeten kiezen tussen die twee zou ik de R+ nemen want die is een stuk goedkoper en de garantie bepalingen zijn ook beter suzuki zeurt niet zo bij garanties en de beurten zijn ook een stuk goedkoper(het liefst steek ik ze allebei in de fik maar ja dat is persoonlijk)
en als ik zou moeten kiezen tussen die twee zou ik de R+ nemen want die is een stuk goedkoper en de garantie bepalingen zijn ook beter suzuki zeurt niet zo bij garanties en de beurten zijn ook een stuk goedkoper(het liefst steek ik ze allebei in de fik maar ja dat is persoonlijk)
-
Autoverkoperd
Kom je bij mij gewoon een mooie VW of Audi kopen met de maximale garantie die er is. Tevens kun je dan zien dat er ook nog bedrijven zijn waar je geen nr bent en dat je kopje koffie perdoonlijk nog wordt ingeschonken voor je... er zeker geen 9 tot 5 mentaliteit heerst, maar dat je daardoor ook wel eens even geduld moet hebben omdat we dan even allemaal bezig zijn om het onze klanten zo goed mogelijk naar de zin te maken en een top product proberen neer te zetten!
VW/Audi...
VW/Audi...
-
hansxjr
Wanneer worden wij eens wakker en kopen GEEN Opel's meer
Je zal je zuurverdiende (of geleende geld) maar aan een Opel besteden!!??
Doe jezelf een lol en koop indien je een betouwbare auto wilt
gewoon een Japannertje,deze zijn bewezen goed en betrouwbaar,hier kan General Motors(Opel Daewoo etc.) zich nog een puntje aan zuigen. 
Doe jezelf een lol en koop indien je een betouwbare auto wilt
-
autoexpert
Klopt helemaal niets van.En waar is de Opel Agila op gebaseerd en waar komt ie vandaan?? Juist ja het is eigenlijk een Suzuki Wagon R+ en gemaakt in Japan!!
De Wagon R+ is een echte Suzuki , maar hij wordt in Hongarije gebouwd. De motoren komen uit Japan.
De Agila is voor het overgrote deel een aangepaste Wagon R+. De motoren komen van Opel en de auto wordt in Polen gebouwd. Verschillen zijn verder de achterklep, bumpers, het front en de buitenspiegels. Suzuki geeft drie jaar garantie, Opel twee.
De dieselmotor komt van GM Fiat.
-
Gast
Opel is het helemaal. K** japanners zijn geen dr*l meer waard zodra je de showroom verlaat.
-
Gast
Maar die lage afschrijving betaal je weer dubbel en dwars terug in onderhoud 
Dus hou jezelf maar flink voor de gek met je waardevaste opeltje
Dus hou jezelf maar flink voor de gek met je waardevaste opeltje
-
Expert de autoos
Wat een onzin. Alsof je je voor je Opel de hoofdprijs terugkrijgt als je de showroom verlaat. Lekker kortzichtig gedacht en al helemaal geen verstand van auto's en de automarkt.Opel is het helemaal. K** japanners zijn geen dr*l meer waard zodra je de showroom verlaat.
-
idol
Hoezo, opel waardevast, 2 jaar geleden een opel gekocht voor 13000 euro, nu nog 3800 euro waard bij de dealer 
-
Gast
en de dealer zet uw wagen van 3800e weer te koop voor 9000e. idd waardevast.......voor de dealer ja,niet voor de consument!!!!!