Het is de zoveelste keer, dat een bedrijf slecht gemaakt wordt.
Zelf de fouten maken, maar dan toch de schuld bij iemand anders leggen.
Ik heb het al vaker geschreven, dat deze bedrijven gewoon aangifte wegens smaad moeten maken, dan wordt er misschien wat voorzichtiger mee omgesprongen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op voor CHRISTIAAN AUTO'S OUD BEIJERLAND
Re: Pas op voor CHRISTIAAN AUTO'S OUD BEIJERLAND
Mee eens, tennis, maar ook de redactie van radar zou ook eens wat beter in zijn forums moeten kijken.
Re: Pas op voor CHRISTIAAN AUTO'S OUD BEIJERLAND
Vraag me af tot welke relatie jullie staan met betrekking tot Christiaan auto's :?
De klant koopt een auto zonder garantie.
Evenwel koopt hij een product met een bepaalde waarde waarvan je mag verwachten dat deze voor een langere tijd deugt (garantie of niet)
Het lijkt me logisch dat de klant baalt als na 2 weken al blijkt dat het product niet datgene is wat hij verwacht.
Enige dat ik kan adviseren is probeer nogmaals de eigenaar te spreken te krijgen en probeer samen tot een oplossing te komen.
Met garantie kopen is altijd beter maar daar was je zelf ook al achter gekomen...soms gaat het goed, meestal gaat het fout...
Succes in ieder geval!
De klant koopt een auto zonder garantie.
Evenwel koopt hij een product met een bepaalde waarde waarvan je mag verwachten dat deze voor een langere tijd deugt (garantie of niet)
Het lijkt me logisch dat de klant baalt als na 2 weken al blijkt dat het product niet datgene is wat hij verwacht.
Enige dat ik kan adviseren is probeer nogmaals de eigenaar te spreken te krijgen en probeer samen tot een oplossing te komen.
Met garantie kopen is altijd beter maar daar was je zelf ook al achter gekomen...soms gaat het goed, meestal gaat het fout...
Succes in ieder geval!
Re: Pas op voor CHRISTIAAN AUTO'S OUD BEIJERLAND
Beste Kamphr,
Ik heb niets met dat bedrijf, maar zelf ben ik ondernemer. Mijn bedrijf komt niet voor op geen enkele consumentensite. Wij zijn heel erg duidelijk naar de klant toe, en als een klant een auto bij ons koopt zonder garantie zijn wij veel te braaf. Wij geven dus voor 70% toe, en ook dat is gewoonweg niet eerlijk. Doe je dit niet, dan belandt het bedrijf al gauw op dit soort sites.
Iemans die een auto zonder garantie koopt, weet donders goed waar hij of zij aan begint. Realiseer je, dat meer dan de helft van deze mensen, die problemen krijgen, toch zullen proberen de reparaties gerepareerd, of de kosten vergoed te krijgen. Door onze goede reputatie krijgen we hier inderdaad meer klanten door, maar ook kwade klanten. Waarom? Nou, stel je voor, jij staat op een verjaardag, hebt een auto gekocht zonder garantie. Na 2 maanden krijg jij brokken. Jij weet, dat je nergens recht op hebt. Dan zit er iemand op datzelfde verjaardagsfeestje, die ook een auto bij hetzelfde bedrijf heeft gekocht, ook zonder garantie. Ook deze persoon heeft problemen gehad, maar door bijvoorbeeld zijn grote mond of dreigementen heeft deze persoon (onterecht) wél zijn zin gekregen. Hoe zou jij je voelen, als jij die andere persoon zou zijn ?
Er zijn zat bedrijven, die notoir de zaak belazeren, maar uit dit Focus verhaaltje haal ik geen belazerij.
Sinds September 2009 leveren wij geen enkele auto meer zónder garantie. Werkt prima, maar de klant betaalt hier uiteindelijk voor. Dus is de auto gewoonweg duurder.
Ik heb niets met dat bedrijf, maar zelf ben ik ondernemer. Mijn bedrijf komt niet voor op geen enkele consumentensite. Wij zijn heel erg duidelijk naar de klant toe, en als een klant een auto bij ons koopt zonder garantie zijn wij veel te braaf. Wij geven dus voor 70% toe, en ook dat is gewoonweg niet eerlijk. Doe je dit niet, dan belandt het bedrijf al gauw op dit soort sites.
Iemans die een auto zonder garantie koopt, weet donders goed waar hij of zij aan begint. Realiseer je, dat meer dan de helft van deze mensen, die problemen krijgen, toch zullen proberen de reparaties gerepareerd, of de kosten vergoed te krijgen. Door onze goede reputatie krijgen we hier inderdaad meer klanten door, maar ook kwade klanten. Waarom? Nou, stel je voor, jij staat op een verjaardag, hebt een auto gekocht zonder garantie. Na 2 maanden krijg jij brokken. Jij weet, dat je nergens recht op hebt. Dan zit er iemand op datzelfde verjaardagsfeestje, die ook een auto bij hetzelfde bedrijf heeft gekocht, ook zonder garantie. Ook deze persoon heeft problemen gehad, maar door bijvoorbeeld zijn grote mond of dreigementen heeft deze persoon (onterecht) wél zijn zin gekregen. Hoe zou jij je voelen, als jij die andere persoon zou zijn ?
Er zijn zat bedrijven, die notoir de zaak belazeren, maar uit dit Focus verhaaltje haal ik geen belazerij.
Sinds September 2009 leveren wij geen enkele auto meer zónder garantie. Werkt prima, maar de klant betaalt hier uiteindelijk voor. Dus is de auto gewoonweg duurder.
Re: Pas op voor CHRISTIAAN AUTO'S OUD BEIJERLAND
ik ben benieuwd ik ga misschien daar een auto kopen.toen ik dit allemaal las schrok ik. inderdaad geen garantie daar .MAAR ik heb gevraagd of de auto elders aan mag bieden voor een aankoop keuring ( het is een soort apk keuring 82,50 euro) dat was geen enkel probleem .ik had nog vragen over de beurten die heeft hij voor helemaal uitgezocht . ze waren erg behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon .dus ik ga daar toch maar kijken voor die auto .