LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pasop met Kwik-Fit en Michelin

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Milan

Pasop met Kwik-Fit en Michelin

Ongelezen bericht door Milan »

Koop nooit een band bij kwik-fit en geen Michelin want je bent bij voorbaat genaaid en garantie kan je zeker vergeten.Heb zelf nare ervaring gehad met Michelin V band na 2 weken karkas gebroken absoluut geen krassen of wat dan ook te zien aan de band wel een flinke bobbel aan de zijkant.Eigen schuld dikke bult zegen ze (ik had trouwens 4 nieuwe banden bij ze gehaald). Als je stop raakt dan moet je dat aan de band kunnen zien voraal als de karkas breekt lijkt mij,maar goed ik heb er geen verstand van ze zullen wel gelijk hebben maar ik heb mijn les geleerd (NOOIT MEER KWIK-FIT)en zeker geen Michelin PS.doe je voordeel met deze ervaring en ga naar een betere zaak

NAK

Re: Pasop met Kwik-Fit en Michelin

Ongelezen bericht door NAK »

Heb je er al eens over gedacht om dit voorval te melden bij de importeur?
Vraag maar om een onderzoek naar de toestand van de band.

Milan

Ongelezen bericht door Milan »

Ik ben vanochtend door Kwik Fit gebeld en ze willen me toch tegemoet komen met een waardebon ter waarde van de nieuwe band,hiermee is mijn vertrouwen een beetje terug in de Kwik Fit.Bedankt voor de vele reacties.
:roll:

*blut*

Ongelezen bericht door *blut* »

Nou mooi is dat... Wil er toevallig morgen heen om te kijken voor een Michelin band... Toch maar ook ergens anders rondkijken!

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Michelin zijn merkbanden van het eerste uur!,

Michelin zou wel gek zijn om 'rommel' via de KwikFit te verkopen!, dit merk heeft een naam hoog te houden met banden!,

Wanneer een merkband karkasbreuken vertoont, is er natuurlijk sprake van een fabrieksfout, óf dat de eigenaar altijd met halflege banden rijdt!, dan kan dit zeer gevaarlijke probleem zich ook voordoen!,

Zo snel mogelijk gratis bij KwikFit vervangen!, er gebeuren al genoeg ongelukken op de wegen!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten