LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Photo-Blocker Spray
Re: Photo-Blocker Spray
Mocht iemand weten waar dit spul te verkrijgen is, geef me ajb n link of adres!!! De boetes zijn niet mals...!!!
Airwolf
Waarom denk je dat Holtmann links in zijn berichten zet??????????
Waarom denk je dat Holtmann links in zijn berichten zet??????????
A. Volgens de testen van verschillende organisaties werken de sprays niet
B. zouden ze werken dan ben je zeer strafbaar. Je mag op geen enkele wijze dan ook het fotograferen van je kenteken belemmeren.
Ook niet met de hairspray, wat in de bus blijkt te zitten en juist het zicht op je nummerbord verbeterd in plaats verslechterd.
Zie de kranten van afgelopen dagen (Telegraaf en AD).
Mo
B. zouden ze werken dan ben je zeer strafbaar. Je mag op geen enkele wijze dan ook het fotograferen van je kenteken belemmeren.
Ook niet met de hairspray, wat in de bus blijkt te zitten en juist het zicht op je nummerbord verbeterd in plaats verslechterd.
Zie de kranten van afgelopen dagen (Telegraaf en AD).
Mo
Van de week was oppergraaier Spee op TV. Werd gevraagd naar dit spul.
Het belemmeren van fotograferen valt onder misdrijven en kan niet worden afgedaan met een bekeuring. Er volgt dus een rechtszaak. Ik ben de strafmaat die hij noemde vergeten, maar het was niet mals.
Dus als je aangehouden wordt en je kentekenplaat ziet er raar uit door die spray, dan kun je flink het haasje zijn (ook al werkt het voor geen meter).....
Het belemmeren van fotograferen valt onder misdrijven en kan niet worden afgedaan met een bekeuring. Er volgt dus een rechtszaak. Ik ben de strafmaat die hij noemde vergeten, maar het was niet mals.
Dus als je aangehouden wordt en je kentekenplaat ziet er raar uit door die spray, dan kun je flink het haasje zijn (ook al werkt het voor geen meter).....
In de actueel van verleden week is het spul uitgebreid getest. Met foto's er bij het zou niet werken !!