LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Polo 6R
Re: Polo 6R
Tolkien had het niet beter gekund.... kan je ook gewoon aangeven, zakelijk, kort en bondig wat er nu eigenlijk mis is met die auto?
Warrig verhaal idd volgens mij i ser niks met de auto en is TS alleen boos omdat hij kennelijk niet netjes te woord is gestaan .
Ok dat is niet goed nou dan dien je een klacht in bij de importeur en niet meer welkom er is geen enkele dealer die zeg je mag niet meer komen dat kost ze het dealerschap vh merk (in dit geval VW) dus onzin..
Ok dat is niet goed nou dan dien je een klacht in bij de importeur en niet meer welkom er is geen enkele dealer die zeg je mag niet meer komen dat kost ze het dealerschap vh merk (in dit geval VW) dus onzin..
Je hebt een 2e hands auto gekocht, die nog niet zo oud was. Met die auto heb je de nodige probleempjes gehad en nu vermoed je dat twee jaar geleden bij aankoop van de 2e handsauto er al problemen met de koplamp waren. Nu twee jaar later heb je inmiddels de nodige kosten gehad en je vraagt nu of je nu achteraf deze kosten kan verhalen op de autoverkoper die jou de auto twee jaar geleden verkocht?
Heb ik het zo goed verwoord?
Heb ik het zo goed verwoord?
Je wilt dus geen schade meer claimen maar je bent verontwaardigd over de toon en de behandeling van de dealer?Mijn vraag is wat nu en kan ik hieruit een schade claimen?
Zo beter verwoord?
en alles verwijdert zegt dus weer genoeg
*** vergeten te quoten