| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsverlaging Mitsubishi Outlander
-
outlanderrijder
Prijsverlaging Mitsubishi Outlander
Onlangs heeft Mitsubishi de prijs van de Outlander 2.0 verlaagd van 27.449 euro naar 23.999 euro. Commercieel gezien begrijpelijk. Voor mijn portemonnee niet echt. In nog geen jaar tijd schiet ik er dus 3.500 meer bij in naast de normale afschrijving. Dit zal bij inruil straks blijken. Zijn er nog meer Outlanderrijders die Mitsubishi Nederland willen vragen om een soort compensatieregeling te treffen.
-
Gast
Re: Prijsverlaging Mitsubishi Outlander
Is handel kerel!
Als je een TV koopt en een paar weken later is hij in de uitverkoop ga je toch ook geen compensatie vragen?
is leuk dat de klanten mondiger worden maar dit is toch wel een beetje belachelijk
Als je een TV koopt en een paar weken later is hij in de uitverkoop ga je toch ook geen compensatie vragen?
is leuk dat de klanten mondiger worden maar dit is toch wel een beetje belachelijk
-
Gast
wat denk je van grijskenteken autos
die verliesen nog meer
mijn lcd tv kosten 6 maandengeleden 1900e
nu 1200 ero
die verliesen nog meer
nu 1200 ero
-
Gast
Ja hoor!! Voor de 2 gasten boven mij:
Een TV ruil je over het algemeen niet in en dus heb je weinig te maken met waardeverlies. En de vergelijking met grijskentekenauto's: da's een heel andere kwestie en dat kon je voordat je er1 kocht weten!!
Misschien kan er iemand een normaal antwoord geven op de vraag van deze topicstarter??
Een TV ruil je over het algemeen niet in en dus heb je weinig te maken met waardeverlies. En de vergelijking met grijskentekenauto's: da's een heel andere kwestie en dat kon je voordat je er1 kocht weten!!
Misschien kan er iemand een normaal antwoord geven op de vraag van deze topicstarter??
-
Gast
Dan kan je na introductie van elk actie model een compensatie gaan vragen!
-
Gast
wat denk je van grijskenteken autos
die verliesen nog meer
nu 1200 ero
wie zeg dat ik een grijskenteken auto heb????
lcd tv koste eerst 1900e
nu1200e in de winkel.
is ook waarde verlies
geef jij dan een zinnig antwoord.
die verliesen nog meer
nu 1200 ero
wie zeg dat ik een grijskenteken auto heb????
lcd tv koste eerst 1900e
nu1200e in de winkel.
is ook waarde verlies
geef jij dan een zinnig antwoord.
-
Gast
daarom word de klant ook steeds minder koning omdat ze altijd wat te zeuren hebben.
get a life.

get a life.
-
Gast
Ben je een contractueel een vaste afschrijving met je dealer overeen gekomen dan?
Niet zwart op wit; helaas pindakaas!
Volgende keer dan maar een fabrikant die auto's alleen maar duurder maakt als je je daar beter bij voelt
Niet zwart op wit; helaas pindakaas!
Volgende keer dan maar een fabrikant die auto's alleen maar duurder maakt als je je daar beter bij voelt
-
Autoexpert
Prijsverlagingen zijn aan de orde van de dag. De Outlander is geen normale prijsverlaging. De importeur heeft de uitrusting opnieuw gespecificeerd. Oftewel een aantal zaken zijn niet langer standaard, dat zegt Mitsubishi ook.
Bij de Smart Roadster recentelijk is een keiharde prijsaanpassing doorgevoerd. De auto is 800 tot 4.220 euro goedkoper geworden! Reken het even om naar guldens.
www.autotelegraaf.nl let altijd heel scherp op prijsveranderingen. Daar zijn ook bovenstaande zaken te lezen. Zoek maar eens op Fiat Stilo, hoe misleidend de informatie van de importeur was over het goedkopere Actual-basismodel. Mooi dat zijarbags, cruisecontrol, isofix en hoofdairbags uit de standaarduitrusting waren geschrapt.
Bij de Smart Roadster recentelijk is een keiharde prijsaanpassing doorgevoerd. De auto is 800 tot 4.220 euro goedkoper geworden! Reken het even om naar guldens.
www.autotelegraaf.nl let altijd heel scherp op prijsveranderingen. Daar zijn ook bovenstaande zaken te lezen. Zoek maar eens op Fiat Stilo, hoe misleidend de informatie van de importeur was over het goedkopere Actual-basismodel. Mooi dat zijarbags, cruisecontrol, isofix en hoofdairbags uit de standaarduitrusting waren geschrapt.