Sinds enkele maanden ben ik in bezit van een nieuwe Berlingo 2.0 HDi
Mijn Berlingo heeft startproblemen bij koudweer. Voorgloeisysteem is volgens de garage in orde. Ook heb ik problemen met de richtingaanwijzer schakelaar.
Wie heeft er ook problemen met de nieuwe Berlingo ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Berlingo
Re: Problemen Berlingo
Ik heb even gereden voor mijn werk in een nieuwe berlingo van europecar. toen ik wegreed bij europecar klikte de richtingaanwijzer een beetje vreemd bij het aanzetten van de richtingaanwijzer. na +/- 100 km gingen het pookje van de richtingaanwijzer mee met elke stuurbeweging, weer even later ging de verlichting aan de voor en achterzijde aan en uit afhankelijk van mijn stuurbewegingen. Een paar honderd kilometer later kon ik het pookje ronddraaien (roeren). ik kon niets meer zelf bepalen, licht aan, licht uit, richting aangeven rechts/links. Alles hing af van mijn stuurbewegingen. De auto had nog niet eens 1000 km gereden. toen heb ik hem maar omgeruild want ik moest nog 's avonds werken ermee.
P.S. het was de nieuwe Berlingo 2.0 HDI
P.S. het was de nieuwe Berlingo 2.0 HDI
Re: Problemen Berlingo
In mei hebben we een berlingo gekocht, in juli zijn we op vakantie gegaan en de eerste dag begon de auto een raar geluid te maken. Het bleek de aircopomp te zijn die defect was deze heeft de citroen garage vervangen. In november kregen we problemen met de auto, als we met een koude motor wegrijden gaat er na ongeveer een kilometer het lampje van de motordiagnose branden.
Hiermee zijn we gelijk naar de garage gegaan maar deze konden niets vinden. Maar het probleem bleef zich voordoen. Na de derde keer bij de garage bleek dat de auto op drie cillinders liep. Na de injectoren vervangen te hebben reed de auto weer goed. Maar sinds een week is het probleem weer terug. En kunnen ze geen uitsluitsel geven of ze het kunnen verhelpen.
Tussendoor hebben we ook problemen met de richting aanwijzer gehad. Deze hebben ze in de garage vervangen.
Hiermee zijn we gelijk naar de garage gegaan maar deze konden niets vinden. Maar het probleem bleef zich voordoen. Na de derde keer bij de garage bleek dat de auto op drie cillinders liep. Na de injectoren vervangen te hebben reed de auto weer goed. Maar sinds een week is het probleem weer terug. En kunnen ze geen uitsluitsel geven of ze het kunnen verhelpen.
Tussendoor hebben we ook problemen met de richting aanwijzer gehad. Deze hebben ze in de garage vervangen.