In Duitsland is er al hier en daar benzine met deze toevoegingen.
Dat zal niet zo heel lang meer duren voordat het hier ook gaat gebeuren.
Volgens mijn zit het zelfs al in de duurdere Shel benzine's.
Mijn auto pingelt als de pest als ik dat tank.
Ik moet echt minimaal ron98 tanken zonder te pingelen.
Datis de doodsteek voor je oldtimer als je op benzine blijft rijden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen garage weesepoel groningen kia kleppen verbrand
Re: problemen garage weesepoel groningen kia kleppen verbrand
De Kia Tucson en Hyundia Sportage hebben matige kleppen en klepzittingen!
Hun Japanse broer, de Outlander sport van Mitsubishi mag je wel vol gas rijden en veel kilometers mee maken zonder enig probleem.
Ook op www.problemcar.nl zie je de verschillen tussen een echte Japanse en de Korreanen die vroeger Mazda en Mitsubishi maakten!
Het zijn dan wel prettig geprijsde modellen, maar leuk uiterlijk kan erg duur worden als je Gas laat inbouwen!
Mitsubishi heeft veel modellen die mogen en bepaalde uitgesloten omdat die andere motoren hebben.
Ook meestal maar 1 installatie goedgekeurd en andere niet, want dat is ook nog van belang!
Hun Japanse broer, de Outlander sport van Mitsubishi mag je wel vol gas rijden en veel kilometers mee maken zonder enig probleem.
Ook op www.problemcar.nl zie je de verschillen tussen een echte Japanse en de Korreanen die vroeger Mazda en Mitsubishi maakten!
Het zijn dan wel prettig geprijsde modellen, maar leuk uiterlijk kan erg duur worden als je Gas laat inbouwen!
Mitsubishi heeft veel modellen die mogen en bepaalde uitgesloten omdat die andere motoren hebben.
Ook meestal maar 1 installatie goedgekeurd en andere niet, want dat is ook nog van belang!
kijk ook eens naar de modificatie's van kia nederland,
bijvoorbeeld de rio met hun problemen met de distributie snaar,
eerst 90000km,en nadien 75000km of 6 jaar vernieuwen,
dit toont aan hoe het met de kia gesteld is,hij kan ook al met 67000km begeven,maar ja de auto was 6 1/2 jaar oud jammer total los
Maar ja alle waar naar zijn geld.
bijvoorbeeld de rio met hun problemen met de distributie snaar,
eerst 90000km,en nadien 75000km of 6 jaar vernieuwen,
dit toont aan hoe het met de kia gesteld is,hij kan ook al met 67000km begeven,maar ja de auto was 6 1/2 jaar oud jammer total los
Maar ja alle waar naar zijn geld.
-
hej d1rk,
erg spijtig de kia en hyundai motoren afkraken terwijl het een mitsubishi motor is die in die busjes steeds kapot lopen.
elk merk heeft zijn eigen problemen.
ik heb zelf een kia clarus gehad op gas en deze is naar de export gegaan na 330.000 km en aleen omdat deze vangrailschade had.
erg spijtig de kia en hyundai motoren afkraken terwijl het een mitsubishi motor is die in die busjes steeds kapot lopen.
elk merk heeft zijn eigen problemen.
ik heb zelf een kia clarus gehad op gas en deze is naar de export gegaan na 330.000 km en aleen omdat deze vangrailschade had.
-
Hallo meneer hartman kia bied zelf gratis gasinstallaties aan op hun internet site.
dus tja ik weet niet wat je bedoelt met kia wil geen auto's op gas.
kia heeft zelfs fabriek af auto's op gas.
het geen niet interessant is voor ons belastingstaatje.
vroeger reden de kia's met gemak 300.000 km op gas.
daarnaast geloof ik niet dat zo'n dealer die garatie over neemt.
dus tja ik weet niet wat je bedoelt met kia wil geen auto's op gas.
kia heeft zelfs fabriek af auto's op gas.
het geen niet interessant is voor ons belastingstaatje.
vroeger reden de kia's met gemak 300.000 km op gas.
daarnaast geloof ik niet dat zo'n dealer die garatie over neemt.