LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Landrover Discovery

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Problemen Landrover Discovery

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Als ik met koude motor 's ochtends achteruit rij dan is het net of ik de wagen ergens doorheen moet duwen want doe ik dit niet dan rijdt de wagen geen meter meer dan dat ik gas geef dus geef ik geen gas meer en druk ik de koppeling in dan stopt wagen direct daar waar iedere wagen even uitrijdt. Ook rijdt de wagen dan stotend, weet iemand wat dit kan zijn ?

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Problemen Landrover Discovery

Ongelezen bericht door een »

Blijven de remmen hangen? Of de handrem?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Problemen Landrover Discovery

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mogelijk sta je dan in een sloot.

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Problemen Landrover Discovery

Ongelezen bericht door een »

Haha :roll: :?

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Problemen Landrover Discovery

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Sjoegel beankt voor jouw reactie, ik heb in tijden niet meer zo gelachen :oops: :oops: :oops: en een de handrem zou inderdaad kunnen want deze is pas vernieuwd en bij de Discovery remt deze op de aandrijfas

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Problemen Landrover Discovery

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik weet dat er zelf oplopende remschoenen waren en dan zou je vooruit lossen en achteruit deze vast drukken?

Volgens mij was dit ooit andersom toen de auto nog voor remtrommels had, maar zeker weten kan ik niet meer na zoveel jaren,
Elke trommel had een oplopende en aflopende remschoen en motorfietsen hadden vaak dubbele nokken zodat ze 2 oplopende remschoenen hadden.

Dit zou in deze auto ook het geval kunnen zijn en als ze dan bleven plakken.
Vooral trommels die niet meer 100% vlak waren gaven vroeger problemen met plakkende remschoenen.

Als het zo zou blijven zou ik in 1e versnelling parkeren.

Gesloten