LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met tweedehands auto

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Andre43

Problemen met tweedehands auto

Ongelezen bericht door Andre43 »

Ongeveer 6 maand geleden kocht ik een tweedehands auto bij een Bovag garage. Kort na aankoop bleek de auto allerlei defecten te hebben. De stuurbekrachtiging en de airco waren defect. Vlak voor het aflopen van de garantieperiode constateerde ik een defect aan de motor. De garage erkende dit en ging de auto repareren. Ik kreeg kosteloos een leenauto mee. De auto is nu al bijna 4 maand in reparatie. Het wachten is nog steeds op een onderdeel. Wanneer de auto klaar is, is onbekend. Ik ben klaar met die auto en wil eigenlijk de auto terug doen naar de garage en mijn geld terug. Welke rechten heb ik, kan ik mij ergens op beroepen?

nevermind

Re: Problemen met tweedehands auto

Ongelezen bericht door nevermind »

De auto is nu al bijna 4 maand in reparatie. Het wachten is nog steeds op een onderdeel.
Weet je ook, welk onderdeel niet geleverd kan worden?

Andre43

Ongelezen bericht door Andre43 »

Om welk onderdeel het gaat weet ik niet, Ik wet alleen dat het een onderdeel van de motor is.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

4 maanden wachten op een onderdeel is idioot, ongeacht om welk onderdeel het gaat. Om wat voor een auto gaat het? Het zal wel geen Bentley of Rolls gaan of een of andere sport-exoot?

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

persoonlijk vind ik 4 maanden wachten zonder zelf actie te ondernemen ook wat idioot

of beviel die leenauto zo goed dat u dacht, ik rij er maar even lekker mee door

Gesloten