LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen stuurbekrachtiging Aygo

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Madelon87

Problemen stuurbekrachtiging Aygo

Ongelezen bericht door Madelon87 »

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de stuurbekrachtiging van de Aygo???

Ik heb een Aygo uit november 2005 en sinds een paar maanden gaat meteen na het starten het P/S (power steering) lampje branden en doet de stuurbekrachtiging het niet meer. Eerst ging dit na een paar sec. altijd weer uit en deed alles het weer goed, maar nu blijft het lampje branden en doet ie het ook gewoon helemaal niet meer. De auto is al bij verschillende garages uitgelezen, maar ze kunnen nergens iets vinden...

Als er meer problemen zijn met de P/S hoor ik dit graag!

stofzuigertje

Re: Problemen stuurbekrachtiging Aygo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze elektrisch geregelde problemen komen vaker voor, en de dealer moet weten hoe ze dit moeten oplossen.

Vroeger was het alleen een pomp die altijd werkte als er olie in zat.
Nu zijn ze met snelheidsregeling dus iets lastiger en de officiële dealer zou het moeten weten.
Er is info rondgestuurd en als hij dit opvolgde is het opgelost voor garantie!
Anders bij Toyota Nederland klagen want dan loopt hij kans op merkloos te worden!
Verder zijn Universele garages soms niet op de hoogte van dit soort dingen maar die kunnen net als U op www.problemcar.nl de problemen en oplossingen van dit bekende probleem gewoon lezen en uitvoeren!

Madelon87

Re: Problemen stuurbekrachtiging Aygo

Ongelezen bericht door Madelon87 »

Ooooh thnx!
Ik ben bij 3 Vetos dealers geweest (Toyota dealers dus)
en deze wisten geen van alle wat er aan de hand kon zijn zeiden ze..
Maar dit is dus een bekent probleem volgens jou..?

Dan ga ik gewoon nog een keer langs en eisen dat het gratis gefixt wordt! :-D

Gesloten