LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame rijden

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gast

Reclame rijden

Ongelezen bericht door Gast »

Heb onlangs een andere auto aangeschaft.

Op de oude zaten kentekenplaathouders van een club die ik wilde laten overzetten.

Ondanks dat de klant toch koning heet te zijn weigerde de dealer dat te doen.

Wilde zeker dat ik reclame voor hem blijf rijden.

En dat is nu precies waar het mij om gaat.

Bekende sportsterren krijgen miljoenen om producten aan te bevelen, terwijl de klanten die dat allemaal moeten financieren gedwongen worden gratis reclame te maken.

Nee, strikt genomen eigenlijk de eer heeft om te mogen/moeten betalen om die reclame te maken.

En het beperkt zich niet alleen tot de kentekenplaathouders.

Laatst was ik met een Peugeot 307 onderweg waarop de achterruit een plakkaat was geplakt waarin het merk haar bekende slogan verkondigde dat het zo fijn vertoeven is in auto's van haar merk.

Buiten het feit dat ik dat ten aanzien van de 307 al helemaal niet met hen eens ben, was dat plakkaat op een hoogte geplakt die het uitzicht in de achterruitkijkspiegel hinderde.

Wie op een dergelijk idee komt? Zal in ieder geval iemand geweest zijn die zo lang is dat hij er zelf geen last van had, vermoed ik.

Een gebruik waarvan het toch eens tijd wordt dat het afgeschaft wordt.

Als ik iets op of aan die auto wil dan bepaal ik dat wel zelf.

En wat zo'n dealer aangaat, verwacht zo iemand nu werkelijk dat zijn houders op die auto blijven.

Natuurlijk niet, zijn dan ook inmiddels gewijzigd, maar intussen neem je toch een klant tegen je in.

Wat toch tegen het eerste beginsel in het handboek voor handelaren moet zijn, dunkt mij.

Mimi

Re: Reclame rijden

Ongelezen bericht door Mimi »

"Als ik iets op of aan die auto wil dan bepaal ik dat wel zelf."

Nou dan ! Schroeven ! Die zooi is er binnen 1 minuut vanaf. En anders zwarte tape erop. Klaar.

Gesloten