LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] remmen blokkeren

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
vogelstal

remmen blokkeren

Ongelezen bericht door vogelstal »

zijn er problemen bij jullie bekend over het wijgeren van de remmen .
het is namelijk zo als je 30-40- kilometer rijd (maar ook bij 80 kilometer kan dat zijn als je plotseling moet remmen ) dat je een keiharde rem heeft en dat je dan snel moet loslaten en dan kan remmen levens gevaarlijk dus het gaat al een tijdje goed maar eens niet , en dan heb ik een probleem . nu heeft de garage heel de auto nagekeken maar kunnen niets vinden zeggen ze ik hoop dat hier toch meer problemen zijn bekend want ik weet dat wel zo is . ford nederland doet niks en ze zeggen je moet bij de garage wezen . het probleem is dat het niet altijd het geval is , dat ze wijgeren .

FritzTheCat

Re: remmen blokkeren

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Probeer eens een normaal nederlands bericht te plaatsen vogelpik.

Tjonge jonge, na 3 keer lezen is het nog niet te doen wat je nou te mekkeren hebt.

:lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je kunt ook de handrem gebruiken.

druif

Ongelezen bericht door druif »

hahahahahaha heerlijk de geheukeneuter nederlands. snap dr werkelijk geen ene hol van, maar het is wel vermakelijk.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

nu heeft de garage heel de auto nagekeken
Misschien moet je een andere garage nemen?!?!?! WIe gaat nu de HELE auto nakijken als je remmen niet goed functioneren. Zal de rekening lekker zijn opgelopen?!?! Wat een oplichters.

Oh ja: wijgeren schrijf je zo: weigeren. En de rest van het taalgebruik spoort ook niet maar als ik daaraan moet gaan beginnen dan is het einde zoek. Ben je soms familie van nel-foppe?? Die is hier ook vaak op dit forum en schrijft ook zo. Nooit te begrijpen :!:

miraltje

Ongelezen bericht door miraltje »

dat je een keiharde rem heeft en dat je dan snel moet loslaten en dan kan remmen levens gevaarlijk dus
volgens mij moet er staan een rempedaal wat je haast niet kan indrukken,terwijl het een andere keer wel gewoon wil.

zou ik de remkrachtverdeler vervangen deze is waarschijnlijk defect.

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

Ik wil best een antwoord geven waar je wat aan hebt, maar ik begrijp er ook helemaal niets van. sorry :cry:

Gast

Nou Peet, waarom reageer je dan? Kun je net zo goed niets melden. Onzinnig!!

ejwedje

Ongelezen bericht door ejwedje »

Deze meneer heeft een probleem en niet iedereen is zo ad rem of kan voldoende nederlands. Dat moeten we dan maar accepteren.
Zoals ik het verhaal lees zou er wel eens een probleem kunnen zijn met het apparaat dat de rempedaal druk doet vergroten. Ik ben geen monteur maar daar zou ik het eerste naar laten kijken. Zon apparaat bestaat meestal uit een membraan. Wellicht dat hier een lek in zit.
Succes ermee

Gast

Wat heeft dat nou met bramen te maken ????

ejwedje

Ongelezen bericht door ejwedje »

Weet ik veel!
Maar de aarbeien zijn wel weer uitstekend dit jaar 8)

rembekrachtiger

Ongelezen bericht door rembekrachtiger »

Zon apparaat bestaat meestal uit een membraan. Wellicht dat hier een lek in zit.
Zo'n ding heet rembekrachtiger
Misschien is wel een slang los ! gebeurt wel eens

A. tolboom

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Vogelstal,

Als je auto(remmen) net zo beroerd zijn als dat jij schrijft, zou ik hem snel naar de sloop brengen!

PS.
Toch een goede raad:
kijk een bij www.Problemcar.nl, op deze site worden allerlei autoproblemen en oplossingen daarvan van alle automerken besproken. :!:

het zal wel zijn

Ongelezen bericht door het zal wel zijn »

Bon ff bij het begin, de remmen wel dat membraamtje dat iemand zei is wel niet gek, zou best kunnen dat deze door is!! Nu zou ik beginnen met de remmen te ontluchten (grootste oorzaak van), dan kan je uw remdrukverdeler testen door verschillende keren een remmen test te doen en ten einde raad zou ik dus kijken naar die rembekrachtiger (dat membraantje zit daarin dus)! Nu moet je niet uit het oog verliezen dat als de wagen al wat km heeft en de remolie nooit is vervangen dit wel eens de oorzaak kan zijn (doe uw onderhoud niet), deze olie is dus een minerale en neemt veel vocht op, is deze te oud is ze dus oververzadigd met vocht en wat komt er dan als uw remmen opwarmen?? IDD ja stoom, heb je stoom kunnen uw remmen geen druk meer maken, wat ik niet versta is hoe het komt dat ze dit probleem niet vinden?? ik zou dus wel even naar een andere garage rijden! greetzzz everyone, peace out!!!!

Handy man

Ongelezen bericht door Handy man »

Tjonge jonge wat een geleuter over niets !

Beste Vogelkooi , heb je een diesel of is het een benzinemotor ??????
Als het een diesel is zal het zeer waarschijnlijk in je vacuumpomp of slang zitten (schoepen van de pomp zitten dan vast) en als het een diesel motor is heb je een scheur in je vacuumslang net als bij VW SEAT SKODA AUDI ! :roll:

Gesloten