Mijn Renault Clio heeft het probleem dat de (electrische) ramen kantelen in de deurpost bij het sluiten van het raam. De raam geleider (op het raam) ontspoort als het ware.
Ik heb deze Clio nieuw gekocht en is inmiddels vier maanden oud.
De garage heeft het probleem meerdere malen gerepareerd. Helaas tot nog toe zonder succes.
Ik denk dat het hier gaat om een constuctie fout en zou graag willen weten of dit probleem bij andere bekent is. En wat eventueel de oplossing is dit te voorkomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Renault Clio, met defecte ramen
Re: Renault Clio, met defecte ramen
Nee onze auto ook Renault Clio is nu 2 jaar oud en heeft geen last van ramen die ontsporen gehad.
Ook ik heb problemen met mijn elektrische ramen.
Mijn auto is 2 jaar oud en het is nooit goed geweest.Pas nog een nieuw meganisme geplaatst en het is nog niks. Dus al met al WAARDELOOS.
[/url][/quote][/u][/i][/b]
Mijn auto is 2 jaar oud en het is nooit goed geweest.Pas nog een nieuw meganisme geplaatst en het is nog niks. Dus al met al WAARDELOOS.
[/url][/quote][/u][/i][/b]
Tijdens mijn eerste rit in mijn nieuwe Clio vloog het raam eruit met raam geleider en al. Vreemd dat het niet in de showroom gebeurde, toen ze daar de auto testten voor aflevering? /t Is gerepareerd, maar ik wacht met spanning af......................
-
Ik reed ooit een tijdje in een nieuwe Peugeot 206 met hetzelfde euvel. Dealer kon het niet verhelpen. Ik werd er gek van, dus de auto weggedaan. Heb nu een Skoda Fabia die dit euvel helemaal niet kent. Maar dat is dan ook VW-techniek!
Wij hebben ook 2 clio's waarvan nu al 3 raammechanismes kapot zijn, de renault geeft als antwoord gewoon PECH.
Hoezo slechte service!!!!!!!
Hoezo slechte service!!!!!!!