LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] renault doet beloftes over vergoeding die ze niet nakomen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
chantal

renault doet beloftes over vergoeding die ze niet nakomen

Ongelezen bericht door chantal »

:evil: ik zit met een groot probleem. Een voorveer was gebroken wat is geconstateerd bij de apk op 3december 2003, de andere voorveer was niet gebroken maar al geroest. Naar aanleiding van de uitzending van 9september 2003 heb ik bij de renault nederland geinformeerd waar mij is verteld dat ze deze zouden vergoeden, ik moest wel naar de dealer om dit aan te vragen maar het zou geen probleem zijn, km-stand en bouwjaar zijn voor de reparatie door beiden genoteerd. Ook bij de dealer werd gezegd dat de reparatie door hun werd vergoed. NA DE REPARATIE IS DEZE BELOFTE INGETROKKEN EN KREEG IK DE REKENING GEPRESENTEERD, terwijl dat ik vroeg wat de procedure was werd gezegd dat daar ik toch niet hoefde te betalen ik de reparatiekosten ook niet hoefde te weten. BUITEN DAT IK DE REKENING KREEG HEEFT DE RENAULT OP HUN AANRADEN BEIDE VEREN VERVANGEN (DUS OOK BEREKENT ACHTERAF) WANT HET ZOU VERGOED WORDEN. als er mensen zijn die dit probleem of soortgelijk probleem hebben of iemand die weet hoe ik dit probleem moet aanpakken daar renault nu alles ontkent zou ik dit graag horen.
Anderen wil ik hierbij graag waarschuwen op te passen met wat Renault belooft, daar ze ten eerste ontkennen dat er een probleem is en ten tweede zo beloftes intrekt en je dus de dupe wordt en kans ontnomen wordt de reparatie elders goedkoper te laten doen .. mischien dat anderen beter behandeld zijn maar ik heb alle vertrouwen in dit bedrijf verloren.

Joost S

Re: renault doet beloftes over vergoeding die ze niet nakomen

Ongelezen bericht door Joost S »

Bij welke dealer ben je dan geweest ? Het lijkt mij niet zo netjes dat de dealer zijn belofte intrekt.

Moriaan Claessen

Ongelezen bericht door Moriaan Claessen »

Ja een kwestie van afspraken laten vastleggen. Dealers blijven op dit punt onbetrouwbaar. Het is toch t e erg dat ze een warme douche krijgen van TROS Radar omdat ze bij wijze van uitzondering hun werk eens goed doen!

Je komt op allerlei www sites steeds weer dezelfde verhalen tegen.
Als iedere winkelier zich zo gedroeg was het snel klaar met de koopman.

chantal

Ongelezen bericht door chantal »

DE DEALER WAAR IK BENN GEWEEST IS RENAULT AREND TE VOLENDAM.... TEVENS HEBBEN RENAULT AREND TE AMSTERDAM NOORD EN RENNAULT NEDERLAND DEZELFDE BELOFTE GEDAAN.... EN JE KAN WEL ZEGGEN DAT HET EEN KWESTIE VAN AFSPRAKEN MAKEN IS... MAAR DE AFSPRAAK IS GEMAAKT DAT DE RENAULT DE REPARATIE ZONDER KOSTEN ZOU DOEN! EN NORMAALGESPROKEN ALS ER EEN KANS IS DAT JE MOET BETALEN... DAN KRIJG JE DE AUTO TOCH NIET MEE VOOR DE BETALING IS GEDAAN EN WORDT ER TOCH OOK GEZEGD WAT HET BEDRAG IS ALS ER WEL BETAALD MOET WORDEN....? IK HEB 3 KEER DE AFSPRAAK GECHECKED VOOR DE REPARATIE EN NA DE REPARATIE HEEFT HIJ NOG GEZEGD OP MIJN VRAAG WAT DE REPARATIE NORMAALGESPROKEN HAD MOETEN KOSTEN, DAT DAT NIET NODIG WAS OM TE WETEN DAAR HET VERGOED WERD... DUS

Gesloten