LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renault Espace initiale, 2.2 dCi automaat van 2004

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
hans/marianne

Renault Espace initiale, 2.2 dCi automaat van 2004

Ongelezen bericht door hans/marianne »

Ik heb in 2005 een renault zie bovenstaand gekocht met een km stand van 43.000 km. Nu na 100.000 km is mijn garantie vervallen en is mijn turbo kapot gegaan.
Wij hebben in het verleden in Kroatie en 3 keer in Frankrijk,en in België gestaan met problemen, dat de wagen niets meer kon trekken. met caravan.
Wij hebben hem in Frankrijk, 3 weken moeten laten staan om hem te laten repareren. Dan was de airco kapot dat weer de moter die niet trok.
alleen maar problemen gehad, nu is mijn garantie over en nu moet er een nieuwe turbo in € 4000,- , dit is wel betaald door de delaler 30% de importeur 30% en wij 40 %, intussen hebben wij de caravan verkocht en onze wagen is nu niets meer waard wij krijgen er maar € 6000,- voor terwijl de anwb € 16.000 in haar boekje aangeeft.
Graag verneem ik of er ook mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt met een Espace.
bijvoorbaat hartelijk dank. fam.Klarenbeek[/b]
Laatst gewijzigd door hans/marianne op 08 feb 2009 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

C200K

Re: Renault Espace initiale, 2.2 dCi automaat van 2004

Ongelezen bericht door C200K »

Goedendag wat een lekker compleet warrig verhaal.

Punt 1: Een nieuwe turbo kost geen € 6000,00. Dat klopt absoluut niet. Voor dat geld krijgt U een nieuwe turbo met nieuwe motor.
Punt 2: ANWB boekjes zijn leuk....maar kopen zij die wagen ook van U in dan?!? Nee, absoluut niet dus. Dat doet de dealer/handelaar. En uw hok is op dit moment nu eenmaal niet meer in trek. Mensen kopen liever klein.
Punt 3: Ik ken het verhaal van een kennis. Voertuig van ongeveer hezelfde bouwjaar. Liep de boel ook in de soep, wel met iets meer kilometers. Renault wenste er niets van te weten (dealer-onderhouden lease-bak)

Gesloten