In eerdere berichten heb ik gelezen dat diverse merken, waaronder Citroen, vreemde acties houden om kopers aan te trekken voor bepaalde typen auto's van hun merk.
Nu ben ik zeer verbaasd over de Laguna actie van Renault. Namelijk, Renault start voor de maand oktober een actie waarbij je bij aanschaf van een Laguna EUR 2000,-- extra terugkrijgt op je inruilauto. Dat is natuurlijk zeer goed. Echter, per october voert Renault tevens een prijsverhoging door op de Laguna van +/- EUR 700,--. Deze worden gewoon aan de klant doorberekend.
Ik vind deze actie daardoor zeer misleidend. Uiteindelijk blijft er van deze actie nog maar +/- EUR 1300,-- over. Daargelaten, hoe er om wordt gegaan met de inruilwaarde van de auto (zie de beruchte Citroen-acties).
Kan hier niet iets tegen worden gedaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Renault Laguna actie
Re: Renault Laguna actie
Hallo even off topic maar wel over de Laguna,
Ik zou zowieso geen laguna kopen heb nu een Laguna2 1,9 dci van eind 2001 en deze auto staat gemiddeld om de 5000 km bij de garage. Gezien ervaringen die ik ken van andere Laguna rijders ben ik niet de enige.
Klachten die zeer vaak voorkomen:
-Koppelingsproblemen (heb ik gelukkig niet)
-Motorstoringen (dagelijks een waarschuwinglampje)
-Uitlaat
-intercooler kapot
-turbo schade
-defecte stoelen
-trillen bij het remmen (zonder dat de garage er wat aan kan doen)
-etc.
Doe er je voordeel mee!
Groetjes
B
Ik zou zowieso geen laguna kopen heb nu een Laguna2 1,9 dci van eind 2001 en deze auto staat gemiddeld om de 5000 km bij de garage. Gezien ervaringen die ik ken van andere Laguna rijders ben ik niet de enige.
Klachten die zeer vaak voorkomen:
-Koppelingsproblemen (heb ik gelukkig niet)
-Motorstoringen (dagelijks een waarschuwinglampje)
-Uitlaat
-intercooler kapot
-turbo schade
-defecte stoelen
-trillen bij het remmen (zonder dat de garage er wat aan kan doen)
-etc.
Doe er je voordeel mee!
Groetjes
B