LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] renault laguna op lpg g3

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
a_kramer

renault laguna op lpg g3

Ongelezen bericht door a_kramer »

wie heeft er ervaring(goede of slechte) met het rijden met een laguna grand tour op lpg g3.
Ik hoor om mij heen veel negatieve reacties,maar dit zijn allemaal geen renault rijders!

DL3B

Re: renault laguna op lpg g3

Ongelezen bericht door DL3B »

Ben zelf ook geen Renault rijder, maar door ervaring & werk zie ik veel problemen komen & gaan. Renault & LPG/G3>>>beter niet doen.
Zijn inderdaad véél problemen mee.
(Verder kan ik eigenlijk ook geen enkel merk noemen dat wèl probleemloos met gas is; is uiteraard ook wel gevalsafhankelijk maar over het algemeen blijft gas geen aanrader hoewel het wèl beter is voor het milieu)

Sometimes

Re: renault laguna op lpg g3

Ongelezen bericht door Sometimes »

Gaat het om een nieuwe of een gebruikte?

Bij een nieuwe zou ik het gerust durven, met een gebruikte minder snel. Je weet nooit wat je voorganger gedaan heeft, en zeer veel van deze modellen zijn ex-leasers. Die willen het nog wel eens niet zo nauw nemen met warm rijden, en dat is eigenlijk het zwakste punt bij een automotor, en bij lpg nog een keer of 3 zo erg.

LPG kan over het algemeen prima met Renault, maar vereist (zoals bij bijna elk merk) wel een aangepast gedrag.

Gesloten